Ik heb al een aantal topics geplaats hierover maar welke tattooshop in Groningen is nu goed en welke zijn jullie niet tevreden over? Graag hoor ik jullie ervaringen
Ik heb net pit tattoo even bekeken maar op de foto's vind ik ze niet zo mooi. verhoudingen kloppen niet. Ben zelf ook aan het rondkijken. Ik ben in de tattoo shop in Assen geweest en ik moet zeggen zag er goed uit, tattoo lucky 7, ze zitten in Assen en Steenwijk. Verder is er een gozer op de zwarte markt in beverwijk die ontzettend goed is. iercing works amsterdam.. ook ff googlen Succes met zoeken. Ik vind het ontzettend lastig.
Pit tattoo vind ik ook niet mooi werk leveren. Over drachten heb ik inderdaad ook wel eens goede verhalen gehoord
*edit* heb net zelf even de foto's bekeken maar vind hem nog steeds fantastisch dus maar goed smaken verschillen blijkbaar, maar dat zijn tattoo's niet binnen proporties zijn haha nou ja goed succes maar verder
Burgum (ligt in de buurt van Drachten ) is ook erg goed! Tattoo Rinto is dat, hele strakke en mooie tattoo's! In Grongingen zelf ken ik eigenlijk geen..