die van de kruidvat kan je een beetje in knijpen zodat het drinken uit het rietje komt zetten. (wat daarom wil je er in kunnen knijpen toch) die heb ik gebruikt om mijn dochtertje te leren met een rietje te drinken
Om te oefenen. Madam drinkt niet uit een tuitbeker, cb gaf dit aan of een gewone beker... Ik had er nog geen gezien waar je in kunt knijpen, maar ik ga naar die van het kruidvat kijken!
Mijn zoon heeft ook nooit een tuitbeker gewild, maar kon heel snel aan een rietjesbeker zuigen, ging helemaal vanzelf. Heb niet hoeven knijpen haha Ze zuigen er toch wel automatisch aan denk ik. Maar die van kruidvat geven inderdaad ietsjes mee, en zijn ook goedkoop (rond de twee of drie euro geloof ik)
Die van de kruitvat geven inderdaad ietsje mee! En als je eens een gewoon pakje drinken probeert? Knijp je daar een beetje in, zodat het concept begrepen wordt? Werkte heel goed bij een zoontje van een kennis van mij! Hij had het meteen door daarna. Wel opletten dat ze niet het hele pakje leegknijpt dan
Bij onze dochter zijn we inderdaad begonnen met een gewoon pakje drinken. Als je dan zelf erin knijpt terwijl zij sabbelen dan hebben ze het al heel snel door! Tenminste dat is mijn ervaring. Vervolgens zijn wij de rietjesbeker van de hema gaan gebruiken. De meeste rietjesbekers moet je tevens in bijten, en dat snapte onze dochter niet. De rietjesbeker van de kruidvat heeft geen goed ventiel, waardoor ze tussendoor steeds lucht erin moeten laten. Hema kunnen ze gewoon doordrinken.
Ik vind die van de kruidvat prima. Ik herken dat wel, tussendoor moet hij even loslaten om lucht erbij te laten, maar ik vind dat niet raar. Zl ook niet. Prima voor slokjes water over de hele dag.
Misschien nog een andere tip: ik heb een tuitbeker van nuk. Die hebben een zachte tuit, net als de speen van een fles. Er zit ook zo'n sneetje in, net als in een standenspeen. Mijn pukkie begreep daardoor meteen wat de bedoeling was. Ideaal ding!
Hema de goedkope rietjesbeker of die van prenatal, zelfde prijs vlgs mij. Idd zuigen zonder te hoeven bijten. Mijn zoon snapte t rietje ineens na een paar knijpfruitjes en danoontjes. Ik had zelf t idee dat mn zoontje t ook moeilijk vond omdat t drinken zo dun was.... Met een theelepeltje nutriton/johannesbroodpitmeel werd dunne limo wat dikker en ging t wel
De witte tuitbeker van de hema was voor ons ook een goede optie. Is een zachte tuit. Rietjesbeker wilde B pas vanaf 1,5 jaar uit drinken. Gewone tuitbekers ook pas vanaf 1,5 jaar.