Sam krijgt een zusje. Al jaren weten we welke 3 namen we haar zouden geven. 2 Vernoemingen (Julia, Elisabeth) en 1 roepnaam (Sofie). Nu twijfelen we alleen aan de roepnaam. Sofie vinden wij al jaren een supernaam, maar Julia staat ook erg hoog op ons lijstje. Welke naam vinden jullie beter passen bij Sam?
Als jullie de namen even leuk vinden zou ik geloof ik Julia doen. Omdat Sam en Sofie allebei met een S begint. En omdat ik Julia ook net wat mooier vind passen bij Sam.
Ik heb op Julia gestemd omdat ik het beter bij Sam vind passen. Als ik zonder jullie zoontje zijn naam had gestemd had ik overigens het zelfde gestemd. Vind het een mooie naam.
Ik vind Julia ook heel mooi bij Sam passen en Sophie komt hier erg veel voor (vind ik ook een mooie naam hoor) Moest wel meteen denken aan het boeken van Sam en julia, ik weet niet of je dat erg vindt? (google maar eens op sam en julia)
Zou meestal zeggen 'Sofie', want Julia hoor je op dit moment wel erg veel. Maar bij Sam past Julia weer beter! Allebei mooie namen, in ieder geval.
sofie! ik vind het leuk als ze allebij dezelfde vorletter hebben (handig is het niet) maar wat ook mee speelt hoeveel namen heeft sam? als sam bijvoorbeeld een roepnaam heeft en dan nog 2 namen zou ik zeker voor sofie gaan zodat beide kindjes dan 3 namen hebben. maar als sam 2 namen heeft zou ik voor je meisje ook 2 namen doen. dus daar vind ik het mede afhankelijk van