waneer ovu test als je al meerdan 60 dagenie ong ben gewees

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Dames even een vraagje..
    Ben begonnen met ovaluatie testen.. vandaag 1 gedaan maar het tweede streepje is best wel licht.. maar op die bijsluiter staat wanneer je kan beginnen met testen.. maar ik ben 13 tot 16 april voor het laatst ongesteld geweest en daarna niet meer.. dus wanneer zou ik kan kunnen beginnen met testen? wanneer is dan mijn vruchbare periode?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ja dat valt natuurlijk onmogelijk te zeggen. Ik zou als ik jou was eerst andere vruchtbaarheidstekenen in de gaten houden. Als je bijv vruchtbaar slijm hebt, dan beginnen met testen. Anders is het natuurlijk onbegonnen werk.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    of gaan tempen. dat is met een lange cyclus handiger en een stuk goedkoper! succes

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou wat me opvalt de laatste 4/5 weken is dat ik gewoon bijna elke dag wel wit doorzichtig slijm heb tijdens het plassen.. ik weet niet wat dat betekent..

ik heb gister een ovu test gedaan en toen was het test streepje lichter dan het controle streepje

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

hoi lovecouple.

Wat vervelend voor je zolang overtijd. En geen ongi te bekennen.
    13 april was je laatste ongi dag, heb je misschien een cyclus over geslagen?

Wat zegt je h.a of gyn?

Als je ovutest zo licht is, dan is deze negatief. Dus nog geen ei meid. Het streepje moet echt even donker zijn als het controle streepje of nog donkerder.

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja zeker vervelend. ik ben nu al meer dan 60 dagen niet ongesteld geweest.. en het kan natuurlijk dat ik een maand heb overgeslagen maar ik ben nu al voor de 2e keer weer over tijd.. en lijkt me sterk als je 2 maanden over slaat. Maar heb echo gehad was niks te zien.. ze zei wel dat het kon maar mischien nog te pril was om het te kunnen zien.. afwachte dus weer..

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dan hoop ik voor je dat het inderdaad heel pril is dat ze daarom niets kon zien op de echo.

Succes meis.

LFS yach

Deel Deze Pagina