Moeten voorweeen pijn doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deniisee, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames ben ik weer! (Hoe dichter het bij komt hoe meer vragen ik heb hihi)

Maar ik heb al sinds begin vorige week laat van heeeeeel veel harde buiken. En dan bedoel ik dat ik 95% van de dag een harde buik heb en de andere 5% is het normaal. De VK zei als er geen regelmaat in zit dan is er niks aan de hand. Nu kan ik idd er ook geen regelmaat in vinden. K loop gewoon bijna de hele dag met een grote steen in me buik voelt het. En kwa rustiger aan doen heeft er ook niks mee te maken want ook als k eem dag helemaal niks doe en op de bank lig is het gewoon het zelde. Maar ik vraag me af of het nu voorweeen zijn. Moeten deze pijn doen? Want ik heb geen pijnlijke harde buiken. Jaa soms wel een steek of dat het ongemakkelijk voelt en ik geen houding weet te vinden. Maar echt pijn doet het niet. Ook voel k af entoe een beetje druk daar beneden en voel ik van die plopjes. Net als int begin dat ik de kleine begon te voelen. Herkent iemand dit of wat kan het zijn? K voel de kleine man trouwens wel goed!

Groetjes Denise

2. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Je lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling ... dit kan echt wel pijnlijk zijn hoor 😢 heb ik ook heel erg gehad maat het scheelt dalijk wel weer met bevalling ... succes met de laatste loodjes

3. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Dat kan soms best pijn doen. Zeker bij het indalen (scherpe steken onderin en in je liezen bijvoorbeeld). Gewone harde buiken voelen vooral naar en doen geen pijn. Je baarmoeder is aan het oefenen voor de bevalling. Zegt overigens niets over het moment van bevallen helaas. Vorige zwangerschap vanaf 35 weken voorweeen en gerommel, zelfs vastgestelde weeënactiviteit en bloedverlies bij 38 weken, maar baby toch echt pas op de uitgerekende datum geboren.

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Heb zelf 3 voldragen zwangerschappen gehad, waarbij ik bij de laatste 2 voorweeen had (bij de eerste nergens last van).

Bij de tweede deden ze geen pijn. Merkte het amper op.
    Bij de derde deden ze serieus meer pijn dan de ontsluitingsweeen.

Dus om antwoord te geven op je vraag:
    Ja, ze kunnen veel pijn doen.. Maar het hoeft niet :)

5. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik vond ze geen pijn doen. Soms even iets wegzuchten, maar dat was het wel.

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Je vraagt of voorweeen pijn moet doen, maar ze mogen volgens mij helemaal juist geen pijn doen. Volgens mij is dat juist niet goed. En je bent 36 weken zwanger zie ik aan je banner dus dat is te vroeg voor een bevalling. Als ze dus pijn doen zou ik de vk even inschakelen.

7. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel voor jullie reacties!
    Ik heb morgen een afspraak bij de VK dus dan ga k het weer eens aan kaarten. Ik voel veel gerommel. In ieder geval veel harde buiken. Vaak een drukkend gevoel beneden. Soms wat steken hier en daar in me buik. en wat er nieuw is bij gekomen is dat ik snachts in bed bepaalde "plopjes" beneden voel. Ik hoop ook dat de kleine idd nog even blijft zitten. Maar kvoel nu zoveel in me lichaam. Geen idee of het wat betekent maar het valt me wel op. We zullen morgen eens horen bij de VK. Dankjulliewel in ieder geval voor jullie reacties!

Groetjes Denise

Deel Deze Pagina