Ik heb een paar standaard dingen die ik er altijd koop. - scheermesjes (van Venus) - afvalzakken - knutselspul/kleurboeken - kussentjes (elk seizoen andere ) - kleedjes voor op de bank - aanstekers voor kaarsjes - huis decoratie, zoals leuke windlichten En jullie?
Ik koop er best veel. -knutselspullen -douchegel-shampoo -bakjes/kopjes -schoonmaakspullen -ondergoed -leuke dingetjes voor in huis en best wel meer dingen die ik er toevallig tegenkom alleen bepaald speelgoed koop ik er niet meer. omdat dat vaak snel kapot gaat bv die autootjes en nep barbie poppen die zijn hier binnen een dag kapot.
* Zwangerschapstesten (nou ja, nu niet meer... ) Verder eigenlijk alleen huishoudelijke dingen als bakjes
Beste veel oa Biozakken Kattenvlees kuipjes 120L blauwe vuilniszakken Kaarsjes Fotolijsten Voorleesboeken Breigaren Make up remover Wattenschijfjes Shampoo van Dove of Nivea Cremespoeling van Dove Nivea Axe douche gel Dove douche gel Haargel/wax Soms speelgoed. Dochter werkt er dus soms vraagt ze of we nog iets nodig hebben zodat zij het mee kan nemen met personeelskorting.
Wat koop ik altijd bij de action. Hmm. Dat is zo ongeveer altijd het gene wat ik niet nodig heb. En dan thuis komen met allerlei rotzooi, en natuurlijk niet het gene meegenomen hebben waarvoor ik ging. En het lukt me, om dat keer op keer klaar te spelen.
Dit koop ik er altijd: - Huggies billendoekjes - Schuursponsjes - Knutselspullen - Inpakpapier - Handdoeken / Washandjes - Kleurboeken - Stiften - Brillendoekjes - Cadeautasjes
Hondensnacks, soms ook hondenvoer Enveloppen Plakband Snoertjes telefoon Schoonmaakdoekjes Klei Snoep Knutselspullen Verven: kwasten, bakjes, rollers.
Boterhamzakjes Aanstekers Gel voor de jongens Rotzooi haha, van alles en nog wat dus. Oh en daglenzen! Veel fijner dan die van de opticien
blauwe 30 liter vuilniszakken voor in mijn brabantia vuilnisbak. zijn super vuilniszakken. ossegalzeep voor vlekken in kleding En nog voor 50 euro aan heel veel troep die je eigenlijk niet nodig hebt
Eigenlijk alleen maar knutselspullen om surprises te kunnen maken (lijmpistoolvullingen, verf, e.d.) Voor de rest eigenlijk niks... Edit: oh ja en van die goedkope kerstlichtjes, zodat dochter die op school op tafel kan zetten. Bv kerstmannetje die van kleur veranderd.
Teveel..en telkens word ik weer teleurgesteld door de kwaliteit (niet van alles), maar toch blijven kopen want het kost geen drol.
- luierzakjes - canvasschilderijtjes - dubbelzijdig tape - afplaktape - bicpennen - schrijfblokken -schriftjes -kleurboeken: die waarvan je de tekening aan een kant hebt en je kan uitscheuren - thema aankleding Veel voor mijn werk dus, privé kom ik er zelden. Laatst voor de vakantie een paar theedoeken en die blijven goed in de was.
Sinds wij een action in de buurt hebben, koop ik er vrij veel: + verzorgingsproducten ( deo, douchegel, badschuim, tandpasta, gel) + wasmiddel (wel merk) + schoonmaakmiddel ( Ajax allesreiniger, wc eend) en sponsjes/ doekjes/ dweilen) + knutselspullen voor de kinderen + lampjes voor in de lampen + blauwe wegwerphandschoenen voor het schoonmaken + een heleboel handige dingen die ik in een impuls koop Wat ik er echt niet meer koop zijn sokken voor de kinderen. één keer dragen en ze zijn kapot!