Duidelijk en streng zeggen dat hij weg moet gaan. Niet te vriendelijk, ik zou nogal boos zijn als ik natgespoten word als ik een boek zit te lezen. Anders met hem meelopen naar zijn ouders en zeggen dat hij zich niet laat wegsturen als dat niet lukt.
Haha! Kinderen doen het goed op eerlijkheid en directheid. Gewoon wegsturen en even uitleggen dat je dat niet leuk vindt (waterpistool) en dat je even rustig een boekje wil lezen en zeggen dat hij morgen of later of weer kan komen. Wij hebben op de camping ook altijd kinderen 'over de vloer' maar dat is mijn eigen schuld, maar ik zeg altijd dat het even klasr is en dat ze later weer mogen komen spelen.
zou het voornamelijk laten. Jullie trekken het jongetje aan ziet er zeker gezellig uit. Op een camping moet je soepel zijn. Met regels weg sturen rustig is voldoende. Weet kan verkeerd vallen boom ouders en dan gemokan tijdens de vakantie verder.
Absoluut niet mee eens! Ook op vakantie heb je een grens! Ik ga niet 24/7 met een ander kind opgescheept zitten. Thuis niet en op vakantie niet. Ook voor mij is het vakantie. Ze mogen echt wel meer maar de grens blijft het zelfde. Ts hebben jullie wel of geen kinderen? Zoja je kinderen daar een dagje brengen. Hebben jullie helemaal rust
De ouders weten ervan en zeggen er ook wat van tegen hun kindje, maar die luistert, net als wij er wat van zeggen, niet naar. Dus blijft hij bij ons staan. We hebben zelf geen kinderen en zijn dus lekker met z'n tweetjes op vakantie. Heel even vinden we niet erg hoor, moet ook kunnen, maar niet de gehele tijd. Vandaag was hij tot nu toe erg rustig. Wie weet leest z'n mama hier mee haha.
Ik zou van de ouders verwachten dat ze het kind wel bij zich roepen en aanspreken op het moment dat ze horen of merken dat jullie het aangeven. Op die manier hebben we het mijn zoontje ook geleerd op de camping die wilde altijd graag constant met iedereen spelen, maar ja er zijn nu eenmaal momenten dat het bij andere niet uitkomt.
Hahahah Ik heb het trouwens ook gehad met het buurmeisje (kleindochter van mijn buurvrouw), 1x binnen gelaten om de katten te laten aaien en ze kwam constant In het begin lief gevraagd, naar d'r ouders weer gebracht. Niks hielp. Toen was ik aan het eten en daar kwam ze weer.. 'Ik wil dat je nu weggaat, ik ben aan het eten.' - 'Maakt niet uit hoor, ik wacht wel.' 'Ik wil niet dat je wacht, ik wil dat je naar je ouders gaat.' - 'Maar ik wil de katten aaien.' 'Nee, de katten liggen te slapen. Nou kom maar, dan lopen we naar je moeder en de volgende keer als je wilt komen dan vraag je het eerst voor je de tuin in komt.' Voelde me erg gemeen maar ze is nog maar een paar keer langs geweest en altijd netjes gevraagd en altijd alleen maar om even de katten te aaien en dan niet meer blijven hangen. Dus, als lief vragen niet helpt dan inderdaad gewoon iets duidelijker zijn. Je hoeft je vakantie niet te laten verpesten door een kindje (met goede bedoelingen).
Als ouders aangeven dat je dit zelf tegen het kind kan zeggen, gewoon wat strenger toe spreken. Heeft dit niet het gewenste effect, ga naar zijn ouders en geef aan dat je meer behoefte hebt aan privacy. Maar maak er geen heel gedoe van, het is op een camping dus gelukkig maar tijdelijk!
Dat hebben wij ook een keer gehad op een camping in Frankrijk. Een meisje van een jaar of 7 dat constant bij ons ging staan en ook echt de voortent in kwam lopen. Onze oudste was toen een maand of 9. En maar verhalen vertellen en constant vragen stellen en zich overal mee bemoeien. Haha is al 6 jaar geleden en vind het nog irritant als ik er aan denk. Gewoon duidelijk zijn. Dat deden wij niet echt, maar met aardig vragen en negeren bleef ze nog komen. Ik vond toen overigens dat de ouders daar zelf ook echt wel wat van hadden moeten zeggen.
Je zegt dat als jullie wat zeggen, hij niet luistert. Kzou hem dan bij de hand nemen naar zijn ouders toe
Als hij niet luistert, zou ik hem even bij kop en komt pakken en neerzetten waar jij hem wilt hebben. Duidelijk afspreken wanneer hij wel welkom is en dat je daarbuiten lekker even niks wilt doen.