Wauw wat een ruimte. Maar ik zpu het nog steeds niet doen eerlijk gezegd. Missxhien kan je beter for the time being zo'n partytent achtig ding neerzetten. Wel een mooie uiteraard.
ja zeker doen! tuin genoeg en ik denk dat het wel wat toe voegt! Zou wel voor een houten palen constructie gaan met misschien een zijl overkapping...lijkt me mooier bij je huis staan, soort van tentje/pagode ofzo gevoel..en niet vast aan je huis maar los... maar ueh....jaloerS! wil jouw huis wel......
Ik zou het wel doen, je houdt (meer dan) genoeg tuin over en voor veel mensen is het wel een toevoeging aan de woning en zolang de woning niet verkocht is kun je er zelf van genieten. Ik zou het wel in de stijl van het huis maken, een mooie robuuste overkapping met mooie houten palen (en niet zo'n aluminium ding). Maar voor de zekerheid zou je even met de makelaar kunnen overleggen.
Erg mooi huis, maar wat is die makelaar compleet los gegaan met de groothoeklensset Nagenoeg álle foto's zijn vertekend / uit hun verband getrokken daardoor. Word er een beetje scheel van Een tip die je vaak in woonprogramma's voorbij ziet komen is inderdaad een beetje investeren in het huis om hem zo sneller te verkopen. Hopelijk levert het voor jullie ook wat op! Succes met de verkoop!
Als jullie het zelf graag willen zou ik het doen, maar een echte meerwaarde voor je huis lijkt het mij niet. Ik vermoed dat de plaats waar jullie huis staat voornamelijk het struikelblok is wat de verkoop betreft en niet zozeer het huis zelf. Veel succes met de verkoop!
als het ten koste gaat van licht/zon in huis.. zou ik t niet doen.. anders.. ook niet, zonde van t geld als t verkocht wordt
Wat een mooi huis, jammer dat het niet in de buurt staat. We hebben overkapping, ideaal! Ik denk dat het juist een extra verkooppunt is, kijk maar naar die tuinprogrammas. Let er wel op welke je neemt ivm licht in je huis. We hebben trouwens deze Een veranda met topkwaliteit aluminium verandadak geleverd met polycarbonaat dakplaten afdak tuin Gekozen voor de grijze.
Wat een mooi huis! Zu ik zo in willen! Ik denk dat een overkapping in de stijl vam het huis absoluut iets zal toevoegen.
Wow wat een mooi huis. Hier in Tilburg heb je voor dat geld net een eengezinswoning. Ik zou het zeker doen. De tuin is groot en het maakt het terras af . Eventueel kijken of je iets meer kunt uitgeven waardoor er bijv iets van glas of lichtkoepel in komt zodat er toch licht binnen valt
Wow wat een huis!! Hier in onze wijk heb je daar amper een tussenwoning voor... Woon echt aan de verkeerde kant van nederland..
Het ligt eraan hoe rijk/arm je bent. Wat betekent 1200 euro voor jullie? Gaat dat makkelijk van je spaarrekening af of hebben jullie er lang voor moeten sparen? In het laatste geval zou ik het ergens anders aan uitgeven. En ik zou een losse nemen, van mooi hout, en hem zo plaatsen dat je niet minder licht in huis hebt. Dan kan het zeker wat toevoegen omdat je nu helemaal nergens schaduw hebt. Na even gegoogled te hebben zou ik het toch niet doen. Een beetje fatsoenlijke overkapping waar ik niet op af zou knappen kost al gauw het 4-6-voudige van jouw bedrag. Kan je niet iets los neerzetten, of doeken ophangen oid? Wat je eventueel kan weghalen als er kijkers komen, of wat je iig niet achterlaat bij verkoop.
Ik zou eerder geld investeren in alles zo neutraal mogelijk maken (dus verven, stucwerk) dingen van de muur afhalen en gaten dichtmaken, alles werkend (dus nergens geen losse dingen) evt keukenkasjes neutraal maken, evt iets ruimer laten lijken, nieuwe tegels als bv je tegels niet neutraal zijn e.d. ipv een overkapping..
okay sorry zag net pas foto's en jullie huis is neutraal genoeg. een overkapping kan op zich wel leuk zijn maar zorg wel voor goede kwaliteit met bv. al led lampjes erin e.d. dat het luxe oogt zeg maar..