Damens vraagjes! Mijn vriendin heeft een geslachts bepaling laten doen met iets meer als 14 wk! Nu zeiden ze denk voor 60 procent een jongen!! Ik heb dat nog nooit gehad zeiden ze gewoon ik zie het het is een jongen dus weet het ook niet!! Bedankt al vast
Wat een vreemde geslachtsbepaling. Kan je een potty shot plaatsen? Maar met 60% zekerheid zou ik geen blauw shoppen Waar heeft ze de echo gehad?
Ik zou met 60% er niet vanuit gaan hoor... Wel raar ja want ik heb het ook nog nooit zo te horen gekregen. Was inderdaad ook gewoon het is een jongen of het is een meisje en klaar...
± 14 weken vind ik eigenlijk ook wel heel erg vroeg. Ik zou of nog even een paar weken wachten tot een nieuwe geslachtsbepaling bij ±17 weken (als je vriendin geen geduld heeft, net zoals mij) of anders wachten tot de 20 weken echo.
Ja Indd we zijn allemaal zo nieuwsgierig ze is even ver als mij ongeveer en ik kan ok niet wachten hoor maar hier wil manlief het niet weten en aan gezien ik me mond niet kan houden dan jihi
Ik denk dat dit een gewone echo is, waarbij ze het geslacht gewoon nog niet perfect konden zien. Want bij het IVT in Den Bosch is mij gezegd dat ik pas vanaf 17 weken een geslachtsbepaling kan laten doen. Waarschijnlijk komt daar ook die 70% kans vandaan? Dat het gewoon erg vroeg is?!
Kennis van me heeft ook een (erg) vroege geslachtsbepaling laten doen. Met 13 weken bij een echobureau met zeer up - to - date apparatuur. Het kan hoor, maar ik vind het persoonlijk erg vroeg. Ik zou haar adviseren het af te wachten tot de 20 weken echo. Dan weet je het echt zeker!
Ik zou ook even wachten. Bij ons zoontje zeiden ze bij de geslachtsbepalende echo ook dat het een meisje is. Ze was er 100% van overtuigd. Met 20 weken bleek het toch een jongen te zijn Met 20 weken echo zien ze het ook veel beter hoor.