Joepieeeeeeeeeeee ! Eindelijk is z'n eerste tandje door, het ziet er naar uit dat de 2e al onderweg is ! Z'n rechter ondertandje is door en de linker schijnt al door! Dus echt zo goed ! Ben echt trots... Daarbij heeft hij vandaag het eerst van rug naar buik gedraaid! En voorheen wou hij nooit diksap drinken, en vandaag ineens wel ! Echt TROTS op m'n mannetjeeeeeeee ! -X-x-X- Moest ik effe kwijt
Hhiihihihi, Gefeliciteerd! Trotse mama! maar eindelijk een tandje? Laura kreeg der eerste tandje met 11 en een halve maand! Ik heb echt lang moeten wachten!
Met "eindelijk" bedoel ik ook dat het echt heel lang al aan het rommelen was ! Zo zielig... Alleen de volgende komt er ook al aan, dus hij is nog huilerig en hij kauwt overal op, echt zielig ! Maar ben wel TROTS -x-
Wees maar blij hoor dat ze op die leeftijd er al komen! Bij Laura was het echt huilen, schreeuwen etc. Nu is haar eerste boventandje ook doorgekomen! Dus de ellende is even voorbij totdat we met de kiezen beginnen! Grappig he, laura is 14 maanden en heeft pas 2 en een halve tand! De meesten zitten nu op 8!
leuk hoor! ze groeien trouwens erg snel , straks zie je met elke lach 2 kleine witte tandjes. Sascha krijgt hopelijk heel snel weer nieuwe, het is al een tijd aan het rommelen.
@ Acire, Wat een verschrikkelijk mooi kindje is sascha! Sorry, weet het, het is off topic, maar moest het ff kwijt!
Haha ! Leuk hè , al die trotse mama's ! En de tandjes zijn zo schattig ! Alleen de pijn die eraan vooraf gaat ! Zo zielig -X-
Ja, dat geloof ik best ! En elke keer ben in zoooo trots ! Dan kan ik wel huilen hahaha (positief dan hè ) -X-
hier wordt ook nog veel afgehuild, ik gooi het maar op ontzwangeren haha. Onze demi is net zo oud als jouw Damani, Mirella, grappig. Demi heeft ook flink last van dr tandjes, ik voel of zie nog niets, maar ze kwijlt vresleijk alles meot in haar mond, het liefst haar hele knuistje en huilerig op een andere manier dan ik van dr gewend ben. En sinds vanmiddag ook de spuitluiers. Dus ik wacht rustig af, ben benieuwd hoe lang het duurt eer ik wat zie.
Onze zoons waren altijd heel keurig op tijd, met een half jaar. De derde moeten we nog maar afwachten, zal ook wel zo zijn... hoewel hij nu al wel flink kwijlt. Maar m'n nichtje spande de kroon: ze was ruim 14 maand toen haar eerste tandje pas kwam! We hebben er voor de grap een klein advertentietje voor in de krant laten zetten, hihihi.
Hey ! Wat grappig Damani had geen spuitluier gelukkig Zo zielig met dit weer... Maar denk dat ze bij Demi eraan zitten te komen hoor ! Zo te horen -x-
tja wij denken het ook, maar zien of voelen dus nog niets. NOu ja ik houd het in de gaten. Ik meld me wel weer als het zover is .