hallo, Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je ongesteld werd na het uithalen van de mirena-spiraal? Mijne is er op 18-3 uitgehaald en ben nog steeds niet ongesteld. Doordat ik geen bloedingen had, heb ik geen idee van mijn cyclus. Graag hoor ik jullie ervaringen. Alvast bedankt. Groetjes woezel
Hoi, Ik lees even mee, de mijne gaat er 20 april uit dus ben ook benieuwd hoe en wat. Ik hoorde dat je evt een klein beetje bloedverlies kon hebben en dat na een week op 6 je eerste menstruatie weer op gang komt. Maar weet niet of dit vaak zo is.....
Ik heb hem eruit laten halen tijdens mn menstruatie. De volgende dag bloedde ik als een rund! De eerstvolgende was toen weer na een 6 weken....
Hallo,Ben ook wel benieuwd na verschillende reacties.Ik heb wel nog tot april 2013 mijn spiraal maar dan heb ik een idee hoe lang ik moet wachten eer we er aan kunnen beginnen.Maja in principe moet je een paar keer ongesteld worden e want na een eerste keer weet je de lengte van je cyclus toch nog niet helemaal e?!Dus als ik goed tel zal ik ten vroegste juli 2013 zwanger kunnen zijn en dan ten vroegste bevallen vanaf maart 2014 dus nog een hele poos wachten hahaha maja hebben we er voor over.
Bij mij 3 weken na verwijdering, geen bloedverlies direct na verwijdering. En daarna trouwens de eerste ronde zwanger van ons eerste kindje!!