Hier heeft ze sinds 3 dagen ontdekt dat je je aan de tafel/ bank/ box ect kan optrekken en dat daar ook leuke dingen zijn te vinden. Nu kan ik niet alsmaar achter haar staan bij het optrekken want ze trekt zich op tot staan. Dus het is soms boem, soms met huilen soms niet want dan voelde ze het blijkbaar aankomen. Ik weet dat het normaal is maar toch denk ik, zou t een hersenschudding kunnen veroorzaken of moetenze dan hoger vallen van bv een commode?
Ze vallen idd soms ongelukkig, toch moeten ze t leren; hoe zielig ook. Je kan er soms evt een kussen achterleggen maar ws valt ze daar dan weer naast. Ik liet Iris maar gewoon haar gang gaan als t verder geen kwaad kon...
Ik liet onze froemel ook haar gang gaan. In het begin viel ze ook vaak achterover op haar hoofdje. Meestal effetjes huilen en dan was het over. Ze heeft er nooit iets van opgelopen. Binnen 1-2 weken had ze door dat ze op haar billetjes moest vallen. En nu gaat ze van staan gewoon rustig zitten. Het wordt vanzelf gecontroleerder. Mijn schoonmoeder is heel erg bang dat ze valt, dus helpt ze onze meid vaak met gaan staan en zitten. Maar juist dan verliest ze haar evenwicht, omdat ze het dan niet meer snapt..