zijn hier ook dames die dit kijken ??? wie is die man in dat zwarte gewaad die die politie man in zijn eigen huis dood schiet ? heb vorige week en deze week gekeken dus mis een stuk denk ik
Ik weet het ook niet en was erg geschokt!! 'you should have made a deal' zei hij... Geen idee!! Hopelijk dat iemand het weet. Groetjes
Dat is the Reaper is al van wat afleveringen terug, hij vermoorde een tijdje mensen totdat een politieagent een deal met hem sloot. Toen die agent dood ging begon hij weer en wilde hij een deal sluiten met waar hij net binnen stond maar die wilde dat niet en nu is hij dus terug.
oooooooooo oke nou ik schrok me ff rot haha dankje voor snelle reacties , zat met laptop op schoot te kijken jullie ook zo te zien
als je de kans hebt zou ik hem terug kijken want in het volgende seizoen komen en weer een paar afleveringen over en dan weet je hoe en wat
Tjaaaa wie is die man... Dat vraag ik me nog af Moet nog verder kijken om daar achter te komen Maar kijk vooral de volgende hoor! En meer zeg ik maar niet... Anders verpest ik het. Soms erg spannende eindes heh