Vroeg me af of iemand ervaring heeft met Bio Oil of een product dat daarop lijkt? En helpt het echt tegen huidstriemen? Heb het pas aangeschaft en ben het nu aan het proberen.
striemen komen als ze komen, kan je eigenlijk niet tegen smeren, ik gebruik bio oil nu wel voor mijn zoontje zijn waterpokken putten, hij heeft twee grote op zijn wange maar zoals bij alles qua smeren, baat het niet, dan schaad het niet (maar tis wel duur) ik smeerde zelf altijd die zwitsal mamacreme
ik gebruik het nu al 1,5 jaar ongeveer ( na de bevalling van mn zoontje ) en de straie is echt veel minder geworden )
Ik ben ook net een paar dagen gestart met Bio Oil, dus ik kan helaas niet zeggen of het resultaat geeft. Maar ik vind het in ieder geval heerlijk ruiken en mijn huid wordt er heerlijk zacht van.
Zoals al gezegd, smeren om te voorkomen kan niet. Het kan er wel minder zichtbaar van worden na de zwangerschap. Ik heb betere ervaring met cacao boter van Palmers. Daarbij vind ik de geur van bio oil echt om te kotsen
Ik gebruik sinds +- week 12 van de zwangerschap bio-oil (1x per dag). Tot nu toe nog geen striemen maar of dat aan de bio-oil ligt kan ik niet zeggen. Maar baat het niet... Verder vind ik het gewoon ook een leuk momentje voor mij en de baby
Ik gebruik vanaf 17 weken braaf bio-oil, wetende dat het niet helpt tegen striae, maar het is gewoon fijn spul en ruikt heerlijk vind ik. Maar ik heb wel striae gekregen...
Tip, bij de Kruitvat heb je Beauty Oil, zelfde als Bio Oil maar dan stukken goedkoper. Het helpt beide niet tegen striemen, maar is wel lekker. Werkt bij mij bijv tegen de jeuk op zijn steeds groter wordende buik
Enige wat tegen striae helpt is olie inwendig innemen. Dat zei mijn dermatoloog ook tegen mij. Bij ons zit striae bij iedereen in de familie, zo raar iedereen is superslank. Heb zelf een beetje puberteitsstriae op de borsten. Heb vanaf 12 weken 2 eetlepels goede olijfolie met een druppel citroensap 's ochtends op lege maag gedronken. Dit werkt dus tegen striae en bevordert elasticiteit van de baarmoeder. Heb geen enkel scheurtje na de zwangerschap! Ik gebruik het nu uiteraard ook.
Bedankt voor al jullie reacties. Er zijn inderdaad een aantal producten die daarop lijken. Ga eerst het flesje opmaken en kijken wat het effect is. Verwacht er eigenlijk niet zo veel van. Het is meer het idee dat er iets op de markt is wat mogelijk huidstriemen en littekens mooier kan maken. En dat probeer is dan maar. En inderdaad; baat het niet dan schaad het niet. In ieder geval wel heel soepele buik Heeft er ook iemand Bepanthen Balsen geprobeerd?