Dames, Normaal plaats ik dit soort vragen niet online, maar zit ff in dubio. Ik ben nu ruim 37 weken zwanger van de 3e. Mijn buik heeft vandaag weinig rust gehad; - krampen (soort menstruatie kramp) - felle steken - veel helder slijmverlies (zag er niet uit als prop) - onrustige baby Nu moet ik nét naar de wc en zitten er kleine bruine slijmvlekjes in mijn broekje en gister voor het slapen leek het al alsof ik wat roze had met afvegen.. Maar dat roze weet ik niet zeker want zag t pas toen het papiertje al in de wc lag. Nu is mijn vriend minstens 1,5 uur van huis voor werk, slaapt met 3 collega's in een hotel, waarvan een op dezelfde kamer. Straks bel ik en is het voor niets? Maar straks bel ik niet en had t wel gemoeten.. (Leukk hormonen, wel-niet-niet-wel...) Ik zit echt even met mijn handen in t haar. Vk dacht via app (gisteravond voor het na mijn idee roze) dat het met laatste stukje indalen te maken had, maar t zeurderige blijft maar nu..
Ter aanvulling, vorige bevalling (39+4) had ik 5 cm ontsluiting zonder dat ik echt weeën had gehad, en ook wat roze/bloedverlies in ochtend.
Ik Zou even aan de vk vragen of ze wil komen voelen en aan de hand daarvan je vriend wel of niet naar huis laten komen Ik zou hem alvast even bellen om hem op de hoogte te stellen
Ik zou ook even vragen of ze willen checken. Als je dit bij de eerst hebt gehad willen ze vast even se moeite nemen. En aan de hand daarvan beslissen wat je doet met je man qua bellen.
Wat lastig zeg!! Idd verloskundige laten kijken en in ieder geval je man op de hoogte stellen, zodat hij op ieder moment in de auto man stappen mocht het toch doorzetten.
Vriend inderdaad gebeld, dus weet ervan. Vk gaf aan dat ze dacht aan blaasontsteking ipv bevalling dus moest urine inleveren bij de huisarts. Daar met pijn en moeite heen geweest, assistente heeft meteen getest, maar geen bacterie gevonden. Wel zet ze hem voor zekerheid op kweek, maar verwacht er niets uit. Lastig allemaal zo! Misschien is er niets, maar bij de jongste begon het ook zo.. Hoeft niets te betekenen voor nu, maar zekerheid zou fijn zijn
Ja dat vind ik ook een beetje flauw van de verloskundige. Zeker als jij aangeeft dat het hier vorige keer mee begon..
Ohh wat vervelend dat je vriend nu ver weg zit Komt hij vandaag naar huis of morgen? Ik zou het nog een paar uurtjes aan kijken en dan nogmaals de vk bellen om te vragen of ze wil checken of je ontsluiting hebt. Je bent al bijna uitgerekend, dus lijkt het me dat ze je serieus moet nemen, want een blaasontsteking is het ook niet. Heb je nog familieleden in de buurt die je eventueel kunnen helpen met je twee andere kids?
Ik zou gewoon de verloskundige nog een keer bellen en eisen!!! dat ze komt kijken. Ik zeg niet dat er direct wat aan een hand is, maar stél...Het zou toch vreselijk sip zijn als je man niet bij de bevalling kan zijn?? Dan maar een geïrriteerde verloskundige
Het is wel erg stil..... ben je dan toevallig toch aan het bevallen? Of ben je gewoon aan t genieten van het weer
Helaas geen babynieuws haha! Heb ondertussen slijm met helder rood bloed, krampen/weeën, hoe je het wil noemen zet niet door. Verloskundige is nog geweest uurtje geleden. Baby ligt heel heel laag, en 1 cm ontsluiting, maar helaas zegt het allemaal niets. Maar het geeft wel even rust. Vriendlief slaap komende nachten thuis, en moet di t/m do weer 240 km verderop overnachten. Maar dinsdag controle dus dan gingen ze ook nog weer voelen.
Eigenlijk nog steeds hetzelfde.. 'S nachts vaak wakker, krampen om gemiddeld 5 min met pieken, maar zet niets door. Vriend zit nu weer 3 uur bij mij vandaan t/m donderdagavond, dus weer wat spannende dagen! Zometeen controle bij de vk.