Mogelijk inleiden i.v.m. galstenen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nina Sanders, 18 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vorige week liet de echo zien dat hij wel wat voor liep qua groei, maar volgens mij meer qua gewicht en buikje/hoofdje dan lengte vd beentjes. Niet overdreven veel maar wel boven de gem lijntjes.
    Ik heb in januari (toen was ik 5 wk zwanger) ook een gekneusde rib (of 2) opgelopen dus dat zal vast niet helpen, al was dat wel de andere kant. Merk wel dat staan of staand wiebelen fijner is dan autorijden of achter mijn bureau zitten. Verder gaat de havermout nog steeds goed gelukkig (en ijskoude appelsap ook!) :)

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik hoop voor je dat heb het nog even volhoudt meid! En dat na je bevalling het wat beter voelt.
    Als het wat beter voelt om te staan en wiebelen moet je dat gewoon meer doen en misschien helpt het om de rugleuning van je (auto) stoel iets naar achter te doen zodat de druk van je ribben en maag af is.
    Zachtjes op zijn kontje duwen wil ook nog weleens helpen om hem iets anders te laten liggen als hij op een zeer plekje drukt.
    Mocht het daar vandaan komen dan staat je helaas nog wel wat te wachten.... je kleintje gaat nu in razend tempo groeien en aankomen.
    Heel veel succes met het laatste stukje!

3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Kan het geen nier stuwing zijn? Of hadden ze dat dan op de echo moeten zien? Heb voor mijn gevoel dat een periode wat meer gehad (overigens niet vastgesteld ofzo en het is volgens mij normaal om dat tijdens zwangerschap enigszins te hebben) maar dat was ook best pijnlijk. Misschien heb jij het in ergere vorm? Waren steken in mijn zij. Plas je overdag nog normaal en hoe zit dat snachts? En dan niet zozeer frequentie, maar meer qua hoeveelheden.

Weet niet hoor, maar probeer beetje met je mee te denken. Ontzettend vervelend dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent.... !

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    He bah meid wat naar en al helemaal dat er niks uit dat onderzoek komt. Als je zulke pijnaanvallen hebt lijkt mij het niet normale groeipijn. Misschien inderdaad nierstuwing? Ik heb hier geen ervaring mee maar ken wel verhalen van meiden die onwijs veel pijn hadden. Ik weet alleen niet hoe ze kunnen checken of dat het kan zijn.

Ik ben geen dokter dus weet het verder ook niet zo, maar als je zo veel pijn hebt lijkt me dat ze wel even wat beter mee kunnen denken naar andere oorzaken? Heel veel sterkte meis!!

Deel Deze Pagina