Mogelijk miskraam, maar test is donkerder?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door k84, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik was eergisteren superblij met een positieve test. Gistermorgen naar de huisarts geweest die ook het vruchtzakje zag zitten. Gistermiddag echter felrood bloed verloren, ongeveer een maandverbandje. Geen krampen gehad. Sinds gisteravond enkel wat minimaal bruin bloedverlies. Heb de huisarts gebeld, die zei kan een miskraam zijn, maar ook nog bij de innesteling horen. Ik heb zojuist een nieuwe zwangerschapstest gedaan, die echter donkerder is dan gisteren. Kan dat als ik een miskraam gehad zou hebben. Ik snap dat de hormonen nog in mijn lijf zouden zitten, maar een toename? Ik heb overigens ook nog last van mijn borsten en ben ben moe.. Ook wat last van mijn buik, maar eerder mijn darmen denk ik.

Wat denken jullie?

2. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik weet het ook niet lieverd, het klinkt niet echt als een miskraam, aangezie het bloeden is gestopt. Ik zal vragen aan je ha of je bloedonderzoek mag hebben om je hcg te bepalen, of morgen contact opnemen met je vk die kan je verder helpen met je raag en onzekerheid.
    Ik helaas je ongerustheid niet wegnemen ;)
    Finger crossed dat je een plakkertje hebt.
    Het kan ook misschien zijn dat er een bloedvaatje van je baarmoedermond is gesprongen doordat je baarmoedermond tijdens een zwangerschap meer doorbloed is dan normaal.
    Igg sterkte :)

Dikke knuffel

4. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoi k

Ik heb precies hetzelfde als jij gehad vorige week... Een week na mijn test helderrood bloedverlies zonder krampen en daarna nog wat bruin maar heel licht.. Toen gelijk echo gekregen zwangerschap rond vijf weken op t oog zag het er goed uit.. Morgen krijg ik weer een echo en als er dan groei heeft plaatsgevonden en er is n hartje dan is het voor nu goed... Maar het kan ook dat het gestopt is met groeien maar daar kom ik pas morgen achter.. Zo spannend het is echt 50/50 hoever ben jij zwanger?

5. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens ook al mijn zwangerschapssymtomen nog maar dat is ook geen garantie... Zeker weten doe je t eigenlijk nooit.. Gewoon goede moed houden

6. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

wat spannend heh. Ik ben net 5 weekjes. Volgende week wilde de huisarts wel een inwendige echo doen, maar een hartje horen is het dan nog te vroeg voor denk ik zo. Mijn zwangerschapssymptomen nemen wel toe. Maargoed inderdaad geen garantie.

Ik duim voor ons beiden!

7. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Mijn echo was goed vandaag! Mooie hartactie alles zag er goed uit.. Ben een kleine zeven weken..l voor nu opgelucht t blijft altijd spannend! Hou hoop!

8. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anne,

Wat fijn voor je gefeliciteerd!

Bij mij is het bloeden net weer begonnen. Ben zo aan het balen :(

9. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Verlies je veel bloed?
    Zolang er geen buikkrampen bij komt kijken hoeft het nog niks te betekenen. Hoop voor je dat het goed gaat;)

10. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is gelukkig na een keer afvegen (fel rood) weer gestopt. Nu minimaal oud bruin. Ik heb ook wat last van mijn darmen (lucht erin). Zou het kunnen dat ik door de darmklachten adertje heb laten springen 2 dagen geleden en vandaag wederom? Nja ik wacht wel af.Was niet zoveel dat ik denk was een miskraam of menstruatie. Zo spannend allemaal! Was vandaag helemaal niets in maandverbandje te zien. Alleen met afvegen dus.

11. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ik heb nu ook af en toe nog bloedverlies bij afvegen en ben nu bijna 20 weken zwanger dus niks om je zorgen over te maken, maar dat komt waarschijnlijk van mijn baarmoedermond af.

Deel Deze Pagina