hoeveel weken na miskraam menstuatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door jackiejtjj, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackiejtjj

jackiejtjj Niet meer actief

Hoi

De titel zegt het al.. ik vraag me af na hoeveel weken jullie na de miskraam je menstruatie had.... of weer een positieve test..
    Ik heb 1e kerstdag me mk gehad. En wacht nu op me menstruatie of een positieve test. Vanmorgen getest helaas negatief.

2. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    bij mij is 31 december de miskraam begonnen, ik heb ongeveer twee weken bloedverlies gehad, en een week later waarschijnlijk dan de menstruatie.
    maar dit zal voor ieder verschillen.

hoeveel weken na je miskraam.... per wanneer tel je dan? vanaf moment van bloedverlies of wanneer je het vruchtje ben verloren?
    weet iemand dit?

3. jackiejtjj

Ik had al 2 weken erge krampen 1e kerstdag ben ik gaan bloeden. En dat duurde ongeveer 3 dagen daarna nog 3 dagen kleine veegjes en daarna tot nu toe helemaal niks meer. Wanneer ik het vruchtje ben verloren weet ik niet maar ik denk eerste kerstdag

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik werd na 30 dagen ongesteld. Nog geen positieve test helaas.

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Na mijn curettage duurde het 9 weken, bij de tweede spontane miskraam 6 weken.

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een spontane miskraam gehad, daarna duurde het 3 weken voordat ik weer ongesteld werd, normaal was het bij mij altijd een cyclus van een week of 5. Dus dat was erg vroeg. De cyclus erna ca. 5 weken en de cyclus erna was ik weer zwanger. Het kan best even duren voordat het weer op gang is allemaal. Het ligt er ook aan hoe snel het HCG uit je lijf is verdwenen. Naar horen zeggen is het zo dat er geen eisprong komt als er nog HCG in je lijf aanwezig is van de miskraam maar dat weet ik niet zeker. Het klinkt wel logisch, anders zou je zo maar 2 keer zwanger kunnen worden tegelijkertijd.

7. jackiejtjj

Okee dus gewoon nog even afwachten dus.. het kan nog wel even op zicht laten wachten.

8. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij was het krap 3 weken na mijn miskraam, ik heb op 5 jan mijn miskraam gehad en toen 3 dagen bloedverlies. Nu heb ik vanaf de 21ste al heel veel bloed verloren door mijn menstruatie. Lijkt wel of het veel heftiger is dan voorheen.

9. jackiejtjj

Is dat dan wel goed angie???

10. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Na mijn laatste miskraam duurde het 40 dagen voordat ik ongesteld werd. Mijn cyclus erna was 34 en a.d.h.v ovu testen weet ik dat deze cyclus zo'n 33 dagen zal zijn.

11. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee... :( Ik wacht t nog effies af, als het na t weekend niet minder is ga ik denk ik ff de ha bellen:)

Deel Deze Pagina