Mogelijk miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door ambtwendy, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambtwendy

ambtwendy Nieuw lid

8 apr 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb begin verleden jaar een zware miskraam gehad op 7 weken.
    Ben nu 6 weken en 4/7 zwanger en heb vandaag terug bruine afscheiding in mijn onderbroek gezien. Is dit een mogelijke kans op een nieuw miskraam? Ben nogal heel ongerust. Iemand ervaring mee?

2. music4life

music4life Niet meer actief

snap dat je ongerust bent,maar bruin verlies is vaak niet erg! maar ik zou even je vk bellen mischien krijg je een echo ik mocht al komen toen ik net zwanger was

3. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Bruin verlies is volgens mij niet zo erg... dat kan ook van de innesteling zijn. Het is pas verontrustend als het helderrood is volgens mij>>dus... duim voor je

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bruinverlies hoeft inderdaad niet erg te zijn, maar zeker weten doe je het nooit. Er zijn genoeg verhalen van vrouwen met flink bloedverlies en krampen die een goede zwangerschap hadden, maar ook verhalen van vrouwen met bruinverlies of helemaal geen bloedverlies bij wie het misging.

Bloedverlies kan veel oorzaken hebben, zoals een gesprongen vaatje of een bloedinkje in de baarmoeder door de placenta die zich aan de baarmoederwand hecht. Het hoeft dus zeker niet per se slecht nieuws te zijn. De kans dat het fout gaat is 50 procent, dus de kans dat het goed gaat is even groot.

Ik hoop voor jou op het laatste!

Suus

Deel Deze Pagina