Hallo allemaal, Ik ga nu toch ook even advies vragen Wij hebben twee dochtertjes A.nne en N.ena Nu onverwachts zwanger van de derde en we weten sinds een paar dagen dat het een jongen is.. Hartstikke super gelukkig natuurlijk maar nu een naam zoeken... Pfff ik vind het zooo lastig. De twee meiden hebben dezelfde letters in hun namen maar dat vind ik voor de derde geen optie meer want dan krijg je zo'n "geknutselde" naam. Heeft iemand toevallig een leuk idee? We houden wel van een beetje de gewone namen. Niet te lang en niet te exotisch
wij zoeken al weken naar de perfecte naam voor onze 3de spruit. dit is ons favorieten lijstje, misschien kunnen jullie er wat mee. staat in willekeurige volgorde. Xavier Floris Remi David Igor jorik Anton Tijl Arnoud rik Oscar Otto Kasper Victor
Hier toch jongensnamen van ook 4 letters én met een 'e' en een 'n' erin net als bij de zussen (en allemaal bestaande namen) Bent Deon Eben, Eden Elon, Egon Enzo Evan Glen Jens Koen Leon Oden Owen Rein René Rens Rien Rune Sten Sven Teun
Michelle heel toevallig dat je Owen erbij hebt staan die naam zit ik toevallig net te bespreken met mijn man. Erg leuk! Kanshebber.
Roan Ruben Abel Milan Jonas Robin Jasper Thijmen Fedde Levi Jens Jesse Aron Ian Colin Morris Tristan Liam Maxim Ivan Jurre Tigo Sebas Jelle Timon / Timo Brent Dion Lenn Thije
A.nne N.ena & Daen A.nne N.ena & Daan A.nne N.ena & Jack A.nne N.ena & Ivar A.nne N.ena & Ivan A.nne N.ena & Evan
Ja Senna kan voor beide, maar persoonlijk vind ik het een hondennaam.. Hier in de straat heten drie honden Senna Tot nu toe vind ik Owen nog steeds een kansmaker en Floris vind ik ook erg leuk, maar wij hebben een lange achternaam en dan wordt het weer snel te "gooischehockeyclub" (no offense) We hadden voor de twee meiden toen de jongensnaam Jules wat vinden jullie daarvan in combinatie met de twee zussen?
Anne.. Nena.. beiden 4 letters, ene begint met A, andere met E. Lijkt mij wel mooi als je in ieder geval iets van die letters behoudt... Wat denk je van Dean? Of Sean (spreek uit: sjawn)? Jake kan ook (vind ik persoonlijk niet mooi), of James (wel weer 5 letters) Ik zou sowieso die a en e erin houden denk ik... Succes! En gefeliciteerd alvast