Heel erg druk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi allemaal,
    Ben nu 23 weekjes zwanger en de laatste week valt het me op dat mijn meisje zoooo druk is. Soms vraag ik me af wanneer ze slaapt. (Je maakt je toch ook altijd ergens druk over he.. Tis ook nooit goed)
    Ik word echt in elkaar geslagen van binnnen 😂🙈 , ik geniet er heel erg van maar dan vraag ik me af of het niet erg is als je kleine zo heel erg druk is?
    Het is echt de laatste week.. Normaal voelde ik haar savonds veel, maar nu echt bijna de hele dag

2. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Heerlijk toch :D ben je misschien wat rustiger aan gaan doen de laatste tijd?
    Zelf voelde ik mijn meid ineens veeeel meer toen ik stopte met werken. Toen ik aan het werk was (fysiek zwaar) voelde ik haar nauwelijks, waarschijnlijk lag ze veel te slapen. Nu is ze hartstikke druk en let ik er ook meer op.

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Hier ook zo'n druktemaker. Ik hoef maar 2 tellen stil te staan/zitten, en hij begint te trappelen. Dat beloofd nog wat voor straks...

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ja. Heel herkenbaar. Ik vraag me ook af of ze wel eens slaapt.

5. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Deze lijkt ook 24/7 wakker, of hij beweegt gewoon enorm in z'n slaap ;)

6. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Hier ooit zo'n drukteschopper! Even stil zitten en m'n ribben worden er uit getrapt. Hij gaat van links naar rechts. En ik voelde hem ook al regelmatig vanaf 16 weken, aardig snel dus!

Zijn vader heeft adhd... Dus ik vrees dat hij op zijn vader lijkt. Haha!
    Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet :p

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja die van ons is ook enorm druk, de momenten dat ik hem niet voel zijn zeldzamer dan dat ik hem wel voel :D

8. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier slaapt hij ook nooit voor mijn gevoel haha. Heb dit ook aan de vk voorgelegd en die zei juist dat het een teken was van een blij en gezond kindje. Daarbij bewegen ze ook in hun slaap ;)

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Mijn eerste was ook zo druk, is ook een erg actief meisje. Dat niet echt van slapen houdt, Hihi. Tweede was heel rustig in mijn buik is ook een relaxed ventje dat slapen heeft uitgevonden. Is natuurlijk bij iedereen anders maar hier was t zo! Succes over 17 weken ;) en voor nu geniet!

10. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Heb hier het zelfde. Volgens mij slaapt ze nooit.
    Het begint ook best gevoelig te worden de laatste weken. Het kwam bij mij wel vooral vanaf dat ik in de ziektewet zit hoor.
    Met 23 weken voelde ik haar ook wel heel veel, ook wel tijdens men werk. Maar nu is men buik echt een stuiterbal.
    Lekker van genieten!!

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook! Pfff... maar lijkt wel een ritme in te zitten, dus de baby zal vat tussen door wel slapen :)
    Vind het wel gezellig, als ik lekker thuis Ben :)

12. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier ook een kleine druktemaker, snachts en overdag!
    Valt me wel op dat dit pas is sinds ik halve dagen ben gaan werken..

Deel Deze Pagina