En ja hoor.... vandaag komt zoon WEER thuis met een kapotte spijkerbroek. Scheurtje in de knie. En zo zijn er al zo'n 10 broeken doorheen gegaan afgelopen jaar. Heeft iemand tips? Zijn er misschien broeken die wel tegen vallen/kruipen kunnen? De broeken die ik heb komen vaak van de WE of Hema oid. Plakplaatjes op de knie zie ik overigens niet schijnen.. lelijk
herkenbaar! Ik dacht dat de kruipfase kapotte broeken zou geven maar school/bso is 110x erger! Ik heb me suf genaaid en gestreken aan (toch wel) die applicaties en de laatste tijd laat ik het zitten. Ik heb eenpaar 'nette' broeken apart gehouden. Ik las dat de hema nu extra verstevigde spijkerbroeken heeft en claimen 'onverwoestbaar' te zijn. Ik zou mijn zoon graag opgeven als testpersoon. Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ga -gezien het feit dat de scholen weer gaan beginnen- maar eens een exemplaar kopen
o ja.. op de markt kun je lapjes denimstof kopen als strijkapplicatie, die strijk je dan aan de binnenkant. Heb ik ook wel gedaan, valt minder op.
Ja misschien dan ik dan toch maar lapjes ga strijken aan de binnenkant.. kan ook niet blijven kopen, kost bergen met geld en het is zo stuk.. Maar duurdere merken maakt geen verschil? Cars Vingino etc. Want zou best extra willen betalen als het maar kwalitatief goed is. Betties tnx. Ik heb daar een exemplaar van besteld !
Kapotte broeken gaan hier naar de kleermaker (zelf ben ik niet zo handig). Die repareert de knieën aan de binnenkant. Afhankelijk van de kleur spijkerbroek en het garen dat hij gebruikt, valt het wel of niet op. Het maakt trouwens geen verschil in het merk spijkerbroek: H&M gaat even snel kapot als eentje van Vingino.
ipv op de markt een zo`n lapje kopen kan je ook van een oude (kapotte) spijkerbroek een stukje knippen en dat erachter naaien.
Zucht..hier is onze zoon ruim 6 jaar maar nog steeds kapotte broeken..hoeveel broeken er hier niet doorheen gegaan zijn afgelopen jaren. Ik heb laatst ook die onverwoestbare broek bij de hema gekocht. Ik ben heel erg benieuwd hoe lang die meegaat. Vaak strijk ik aan de binnenkant van de broek zo'n jeans stuk, dat helpt wel wat.
Oh herkenbaar inderdaad!! Ik heb dan broeken van de H&M en C&A maar dan gebeurd dus het zelfde. Vallen en gat er in. Maar zo n plakplaatje of stofje er over heen zie ik niet zitten. Mijn ouders deden dat altijd vroeger en heb er gewoon een hekel aan gekregen! Vond het verschrikkelijk.
Zo doe ik het idd ook, alleen naaien kan ik niet, dus doe ik het met strijkvlieseline. Ik doe het overigens aan de binnenkant van het gat plakken en niet er overheen. Dan ziet het er minder sullig uit.
Bij hema verkopen ze nu broeken met ''verstevigde knieeen''. HEMA jongens spijkerbroek onverslijtbaar
En nog betaalbaar ook! Dankje. Ga het ook even uittesten bij Aiden. Die moet toch nog een paar nieuwe spijkerbroeken hebben.
hebben ze die broeken ook voor meisjes? Hier echt ook alle broeken stuk, heb overal al lapjes op genaaid maar wat een rotklus is dat met die kleine broekjes...
HEMA jongens spijkerbroek onverslijtbaar Ze zijn nu in de aanbieding Thijmen heeft het ook, helaas is zijn maat net op Ik bewaar altijd maar wat kapotte broeken en dan knip ik ze af in de zomer. Of ik doe ze aan als hij gaat ravotten oid.
naar school met een nette broek en zodra ie thuis is, oude kapotte broek aan...mijn doerak van 5 jaar...
Naald en draad en via de binnenkant dicht maken. Oudere broeken met al een gaatje mee geven naar school en accepteren dat het de komende jaren nog niet gaat veranderen. Schoenen het zelfde probleem vaak af getrapte schoenen van zoonlief gehad ( voetballen tijdens de pauze) 1 dicht maken een paar keer. 2.oude broeken naar school aan goede broeken voor het weekend of uitje. 3 accepteren. 4 het gaat ooit over en krijg je weer vertrapte omslagen omdat ze hun broek niet willen omslaan( zoon). 5 idd korte broekjes van maken voor de zomer.
Heel herkenbaar, er gaan in de winterperiode soms een broek per week doorheen. Gewoon geen dure broeken kopen. Ik heb in de winteruitverkoop al een stapel van 10 spijkerbroeken aangelegd, van allemaal rond de 5 a 8 euro per stuk. die heeft hij in de zomer niet aangehad, omdat hij altijd korte broeken draagt (heerlijke tijd, geen enkele broek kapot ). Dus die liggen er nog. Waarschijnlijk kan hij daar wel de eerste helft van de winter mee door. Dan koop ik als de wintersale weer begint weer een nieuwe stapel spijkerbroeken.
Cool zeg! Achterneefje van ons had wekelijks kapotte broeken. Zowel de dure (en dat waren echt dure!) als de goedkoopste kreeg hij op een week stuk. Hier voorlopig nog maar 1 kapotte gehad van zoonlief, hou mijn hart al vast voor dit schooljaar.