Hallo dames, Hier een ingewikkeld verhaal. 14 maart 2012 ben ik bevallen van een zoon. Dit ging niet erg gemakkelijk ik ben ingeleid 36 uur later is hij met de vacuum pomp geboren. Ik moest twee dagen in het ziekenhuis blijven want ik had een catheter gehad maar het lukt me niet om te plassen, nadat ze de catheter weer hadden geplaatst had ik steeds het gevoel te moeten plassen dit kon niet zij de zuster want hij zat niet verstopt maar toen zij de volgende dag de catheter eruit haalde kon ik gelijk op de wc plassen. Een week na de bevalling ben ik snachts naar het ziekenhuis gebracht op verdenking van een blindedarm onsteking. Ik had al twee dagen lichte steken rechts onder in mijn buik maar die nacht werd dit heel heftig. Er is toen bloed geprikt en urine nagekeken maar daar waren geen onstekingen in te zien. Ik had geen koorts. De pijn werd ook steeds minder. Ik heb de pijn nog twee maanden gevoeld, niet heel heftig maar een beetje zeurend gevoel. Na 5 maanden was ik weer zwanger. In het begin van mijn zwangerschap kwam de pijn weer terug. Ik ben naar de huisarts geweest er is een echo van mijn onderbuik gemaakt maar daar was geen onsteking of iets anders op te zien. Wel een klein beetje vrij vocht maar dit was niet zorgwekkend. Ik ben nu 36 weken zwanger en sinds twee weken is de stekende pijn weer terug. Op dezelfde plek rechts onderbuik iets boven mijn lies. Ik word er nu toch wel een beetje zenuwachtig van....de huisarts raad me aan om verder onderzoek te laten doen na de bevalling maar ik ben er niet echt gerust op. De kleine wil nu ook nog niet indalen en ik ben mezelf waarschijnlijk gek aan het maken maar ben soms bang dat dit misschien komt omdat er toch iets niet goed zit bij mijn onderbuik. Heeft iemand dit meegemaakt of enig idee wat het kan wezen. Liefs Sandra
Ik heb dit niet tijdens mijn zwangerschap gehad, maar wel een blindedarmontsteking gehad. Het komt wel vaker voor dat er dan uit een echo en bloedonderzoek niets of weinig komt en dat je dan toch een ontsteking hebt. Ik had dit zelf ook n uiteindelijk kwamen ze er door een kijkoperatie achter dat het toch een blindedarmontsteking was. Aan de andere kant, als je deze klachten bij de vorige zwangerschap ook al had is het denk ik geen acute blindedarmontsteking. Als je daar niks aan doet barst het open en ben je in een paar dagen dood...en aangezien het al een hele tijd goed is gegaan zal het denk ik toch iets anders zijn Ik zou gewoon nog ff afwachten tot na de bevalling, dan kunnen ze veel meer doen om te achterhalen wat er mis is. Als ze je bloedwaarden in de tussentijd in de gaten houden zal het ook vast wel goed gaan!
bedankt voor je reactie! jammer dat er verder niemand dit herkent. ik had gehoopt op positief nieuws als ernstigebandenpijn ofzo. ach we zien het wel. Af en toe maak ikme er zorgen over. groetjes