Weet iemand hoe ik een Lilypie banner kan plaatsen? Heb nu op de website de code gekopieerd, Maar ik zie dan alleen de codes staan en niet de banner.... Haha heb nog niet zo veel evaring met banners Kan iemand me het uitleggen?
Je moet de bb code kopieren bij lilypie. Dan zou ie het wel moeten doen. Deze aanklikken op de site PseudoHTML, UBBCode and BB Code
Ik kopiér de code die hij aangeeft na het maken van de banner, wil ik hem hier plaatsen dan doet hij het niet...
maar als ik nu kijk naar je banner staat er wel een link maar is het de verkeerde. Je moet de BB-code kopieren en plakken in je handtekening. Nu staat er namelijk een PNG.
Wanneer je klaar met met je banner dan kopieer je de IMAGE URL naar je ondertekening. Klikken op IMAGE URL, dan komt er een code die je kan kopieren.
Is het nu wel gelukt? Zo nee, wil ik je best helpen. Via prive bericht kan ik je de banners en plaatjes zenden die je leuk vind zodat je de banner krijgt die je zelf wilt. Wordt effe puzzelen maar komt goed. Ik lees het wel
Wat je ook kunt doen is als je helemaal op het einde bent van het aanmaken van de banner. Je dan op die aangemaakte banner zelf klikt (rechtermuis knop). Kopieren en direct plakken in je ondertekening, zo kan het ook (volgens mij)...