Door de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luchia, 30 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Hallo moeders ,

Me vriend en ik willen graag voor een 2de gaan. Ik ben 8 April met de pil gestopt en toen direct een bloeding gehad moest eigenlijk de 15de weer beginnen maar heb de eerste 3 pillen niet geslikt. 18de toch maar weer begonnen en sinds afgelopen Donderdag weer gestopt met met de pil ja klinkt nogal verwarrend !

Nu is het zo dat ik sinds gisteren menstruatie krampen heb en sinds vandaag veel vloei , Gisteren bij de seks met mijn vriend zat er wel veel slijm van mij dus misschien toch vruchtbaar maar ik ben gewoon helemaal Door de war omdat ik nu dus wel vloei Vroeger was mijn cyclus altijd netjes 28/29 dagen

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Bedoel je met vroeger je cyclus voordat je de pil gebruikte of tijdens de pil? Want tijdens de pil kun je niet spreken van een cyclus omdat het allemaal kunstmatig is door de pil. Ik weet niet hoe lang je aan de pil bent geweest maar je cyclus kan in de loop der jaren ook veranderen.

Ik denk voor nu dat je lichaam vooral gewoon in de war is door het stoppen, beginnen, stoppen met de pil. Houdt er sowieso rekening mee dat het zomaar een tijdje kan duren voordat je een regelmatige cyclus hebt nadat je met de pil stopt. Even rustig afwachten en kijken wat er komen gaat dus...

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik denk dat je lichaam van slag is doordat je later begon met de pil, en toen uiteindelijk in een strip toch weer stopte.. Als je op de normale manier stopt kan je lichaam al behoorlijk van slag zijn, dus laat staan als je het op deze manier doet

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Weet je al wanneer jullie voor een tweede kindje willen gaan? Misschien is het een idee om de pil te laten liggen en tot die tijd een condoom te gebruiken? Zo geef je je lichaam de tijd om je cyclus weer zelf op te pakken.

Dat je lichaam in de war is van het stoppen, beginnen en weer stoppen zo kort op elkaar vind ik niet zo gek. De hormoonhuishouding raakt zo compleet van slag. Wat is de reden achter dit onregelmatige pil gebruik? Op deze manier werkt de pil natuurlijk niet, maar dat weet je vast wel. In wat voor mate vloei je, wat voor slijm had je en merkte je dit voor of na de seks?

Wat betreft je cyclus, die kan inderdaad veranderen. Helaas kun je niet vastpinnen aan wat hij voorheen was. De eerste maanden na het stoppen met de pil kan je cyclus een rommeltje zijn, maar dat is heel normaal ;)

Deel Deze Pagina