Ik had afgelopen 2 weken al 2 echo’s. Eentje op 5+5 waarop ze nog geen vruchtje zagen, enkel vruchtzak en dooierzakje. En eentje op 6+5 waarom wel een vruchtje en hartslag te zien was. Maar het vruchtje was wel de grootte (0,45mm) van 6w1d, dus 4 dagen minder ver dan het zou moeten volgens de verse terugplaatsing (ICSI). Ik lees dat een achterstand vaak geen goed teken is.. maar het gaat bij mij wel over 4 dagen en geen week bv, + ik vermoed dat ik op 5+5 ook nog niet zo ver was anders was er misschien wel al een klein stipje te zien geweest van een vruchtje.. Een iets latere innesteling? Het embryo was ook van matige kwaliteit, dus misschien heeft zich dat eerst wat verder ontwikkeld voor het goed innestelde? Iemand een geruststellend verhaal? Ik mag 9 september al teruggaan.
Ik had met 6 weken (ivf) een echo en toen ik zelfs een lege vruchtzak. Geen vruchtje, geen dooierzak niks. 1 week later weer een echo en toen zat er een vruchtje van exact 7 weekjes groot met kloppend hartje! Het kan dus zeker! En op 6+5 is een meetfout zo snel gemaakt. 1 mm verkeerd gemeten kan al dagen schelen hoor.
Hier geen ervaring met ICSI, wel met 'teruggezet' worden. Bij de oudste zelfs een week. In theorie zou ze niet eens kunnen bestaan, want niet 'geklust' op het juiste moment. Bij onze jongste ook een aantal dagen teruggezet en ook goedgekomen. Hopelijk pakt het voor jou ook zo uit!
Hier ICSI en ook steeds 4 dagen (volgens mij zelfs 5 of 6) achterstand vanaf week 6 (eerste echo) Ik mocht wekelijks terug komen, pas bij week 12 werd het op de goede termijn geschat qua grootte. Inmiddels 27 weken zwanger