Volgende ronde? Of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes83, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hallo,
    Ik zou aankomende zondag mijn nod hebben. Ik heb een regelmatige cyclus (hieronder staan de laatste rondes, maar andere zijn ook regelmatig)
    Ik heb bijna altijd 1 a 2 dagen van te voren wat bruinverlies, maar regelmatig ook al met wat rood ertussen.
    Nu heb ik 4 dagen geleden al bruinverlies gekregen..... heel weinig, maar wel nog steeds! Dit al dus op dag 22. (Normale cyclus 27)
    Geen rood bloed te bekennen, geen pijnlijke borsten (vaak wel voor NOD) ik voelde het dinsdag ook niet aankomen.
    Mijn vraag is nu dus, minimaal bruinverlies en geen rood , is deze ronde voorbij?

Ik ben trouwens niet aan de pil geweest, ontpillen kan het dus niet zijn.

2. Suzann

Suzann Lid

14 dec 2012
    23
    0
    0
    Verpleegkundig centralist meldkamer 112 Ambulance/
    Alkmaar
    Wat bedoel je met 'is dit de laatste ronde?' of je nu zwanger bent bedoel je?
    Je zou mogelijk een innestelingsbloeding kunnen hebben, even een testje doen na je NOD. Succes!

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Of deze ronde voorbij is.... of ik nu kan beginnen te tellen voor de volgende ronde

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Bruinverlies zou ik niet tellen als menstruatie, maar ik ben dan ook gewend dat het maandverband niet aan te slepen is als ik ongesteld word..

Ik heb een beetje hetzelfde, vrijdag had ik (denk ik) eisprong buikpijn gehad, zaterdagmiddag het even romantisch gemaakt;):D..

En nou had ik gisteren wat vage buikpijn en later echt heel minimaal bruinverlies, vanmorgen ook nog ietsjes en nou niks meer..

Ik snap er ook niks meer van, zou dat niet zo'n innestelingsbloeding kunnen zijn? Maar ik weet niks zeker, ik temperatuur nog niet, ga ik volgende maand weer mee beginnen.. En ik zit nu op dag 69;)..

Gr.
    Carlien

Deel Deze Pagina