slapeloze nachten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door ladytwister, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Graag zou ik willen weten of er meiden zijn die net als ik zo moeilijk in slaap kunnen komen .... ik heb nu al denk ik 2 weken enorme last van dat ik niet in slaap kan komen lig meestal wel wakker tot een uurtje of 2/3 en ben er dan s ochtend weer gewoon om 6 uur uit omdat mijn dochtertje van 3 jaar oud dan wakker word nu ben ik overdag zo enorm moe ..maar ook dan kan ik niet even gaan liggen omdat mijn dochtertje niet meer slaapt smiddags en ik niet het risico wil lopen dat ik in slaap val en er mischien iets gebeurd als ik mijn ogen dicht heb zijn er meiden die mischien tips hebben voor me waardoor ik beter de slaap kan vatten alle hulp en tips zijn welkom ;)

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vervelend is dat hè.

Uhm... s avonds op de bank crashen zodra je oudste in bed ligt ?? Zo deed ik het in ieder geval wel, okay oudste was in mijn geval jonger. Maar zo ving ik de ergste vermoeidheid op.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    En vooral proberen lekker naar buiten te gaan, de frisse lucht etc zorgt er vaak voor dat je juist beter slaapt.

4. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!!! Het is nu wel beter maar heeft ook ff tijd nodig gehad. Maar via het forum las ik de tip: Dormeasan van Dr Vogel.
    Is homeopatisch en mag je gewoon hebben tijdens je zwangerschap. Ik heb het gekocht en slaap er heelijk op! Als ik s morgens om 6 uur op sta, heb ik nergens last van!

Dus misschien een tip voor jou! Zeker omdat je overdag ook geen tijd hebt om bij te tanken.... Is het juist zo fijn om s nachts goed te slapen!!!!

Succes!!!

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik herken het ook heel erg, sliep ook niet voor 3 uur.
    ging ik liggen luisteren naar mijn partner, of ik moest weer plassen of ik ging liggen piekeren.
    nu doe ik mijn elektrische deken weer aan, oordopjes in en ik slaap als een roosje!

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik slaap juist niet meer ná ong. 03.00u

7. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    @ Wila ... dat gaan we zeker proberen want word hier ook niet echt vrolijk van hopelijk werkt het en kan ik gewoon eens lekker doorhalen in de nachten

@Tuttie luisteren naar mijn man als ie slaapt lijkt me geen goed idee want die snurkt als een os en dan denk ik dat ik alleen maar chagerijnig er van ga worden hahahaha

@ Eveline .... o dat lijkt me ook geen pretje hoor dan duurt het ook zo lang de dag

maar goed op dit moment proberen we alles uit om maar een beetje aan slaap te komen gelukkig kan ik in het weekend altijd wel goed bijtanken omdat manlief dan altijd zegt blijf jij maar lekker liggen ik ga er wel uit dus dat is dan wel weer heel fijn

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi ladytwister,

Ik herken je probleem... alleen ben ik eigenlijk al langer geen goede slaper... tijdens mijn zwangerschap is het alleen wel erger geworden. Ik slaap soms zelfs nachten helemaal niet in, en wordt vaak na 3 uur slapen, soms na 1,5 :$, wakker.... soms kan ik dan wel weer in slaap vallen.. soms niet... als ik niet hoef te werken kan ik s'ochtens gelukkig wel altijd een uurtje of 2 bijslapen en blijf ik lekker tot 10 uur in bed liggen..

heb je een man? Vraag hem anders eens 1x of 2x per week, in het weekend bijv., om er uit te gaan met je dochter zodat jij nog even kan blijven liggen.. die extra uurtjes in het weekend doen mij altijd erg goed. :)

9. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig topic met dezelfde strekking onlangs gepost bij zwanger onder nachtmama s . Misschien staan daar nog goede tips bij!

groet Eva

10. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Elektrische deken mag niet aan als je zwanger bent. Zie boek veilig zwanger van Beatrijs Smulders.

11. blauwe wolk

11 sep 2008
    48
    0
    0
    schoonmaakster
    ik kan gelukkig wel goed in slaap komen maar wordt om de haverklap wakker en lig dan zo om t half uur n uur wakker. mijn zoontje is 2,5 en slaaptook niet meer s middags maar ik ga lekker op de bank liggen. hij speelt dan erg braaf en echt slapen doe je dan toch niet dus als er iets is ben je gelijk wakker. maar ik knap er wel heerlijk van op van zo'n sluimerdutje....succes ermee!

Deel Deze Pagina