Nierstenen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladylola, 30 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Vanmorgen begon mijn onderrug boven mijn rechterbil te zeuren. Dat straalt uit naar mijn heup, bil, lies en rechts in mijn onderbuik.
    Urine ingeleverd en er komen 3+ aan rode bloedlichamen uit. Ze vermoeden nierstenen. Er is overlegd met de gyn hierover. Heb spierverslappers gekregen, die mogen bij zwangerschap. Heb nu op en af fikse pijnscheuten tot misselijke vlagen aan toe. Maar de pijn blijft er continu, de intensiteit varieert alleen.

Anderen hier ervaring mee? Ik heb geen bloedverlies tot nu toe, maar ben wel wat angstig voor mijn zwangerschap.

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb buiten zws wel nierstenen gehad ... erg pijnlijk ... ik heb liever een bevalling :D

Destijds moest ik ook wachten op een operatie en in tussentijd werd me geadviseerd om een paar tellen aan de deur te gaan hangen zodat de steen kon verplaatsen ... dat hielp bij mij echt heel goed ...

Als het lukt zou ik het eens proberen. Ik weet het klinkt raar maar zo'n steen/steentjes zijn scherp en als ze net fout zitten dan AU.

Sterkte

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je nic! Wonderbaarlijk genoeg 8u later verdween de steeds op komende pijn. Hopelijk heb ik de steen uitgeplast. Was wel heel angstig, omdat de pijn uiteindelijk echt bij mijn buik, lies en schaamstreek zat. Heb toch echo gevraagd, omdat je ook rare dingen gaat denken. Maar de kleine maakt het gelukkig goed.

4. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Het hoeft geen steen te zijn geweest. Die uitplassen had je echt wel gemerkt. Kan ook alleen nierstuwing zijn doordat je baarmoeder tegen de urineleider duwt aan die kant. Dan helpt het om op je andere zij te liggen. Hopelijk komt het niet terug.

Deel Deze Pagina