Dan is de kans heel groot dat je eisprong op 13 februari was en dat je dus op 6 maart pas 5 weken zwanger en dan is het niet gek dat er geen vruchtje te zien is.
6 maart was alles oké dat was de echo van mijn gyb het was de echo van van 6 dagen later wat ons erg zorgen baarde ze zei dat het mogelijk een miskraam word omdat het groter had moeten zijn ik schrok er erg van omdat ik zo erg de symptonen had en dat had ik niet bij mijn eerste miskraam maar ze ging van mijn laatste menstruatie 29 januari vandaar dat ze me op 6 weken schatte
Ah oké. Tjah dan weet ik het ook niet meid... dan zou je bij de tweede echo inderdaad rond de 6 wkn moeten zijn op basis van je ovulatietest. Bij mij was er met 5 wkn en 6 dgn een vruchtje met kloppend hartje te zien. Maar of dat altijd zo moet zijn weet ik niet. Ik denk dat je weinig anders kunt dan afwachten. Hopelijk krijgen jullie goed nieuws bij de volgende echo! (Ps als je af en toe een punt zou gebruiken ipv 1 hele lange zin te typen worden je reacties denk ik iets leesbaarder en begrijpelijker.)
Bedankt voor de tip. Ik hoop zo erg dat het allemaal een misverstand is en dat we volgend week een kloppend hartje zien.
Als ze net niet goed meten, kan een mm al een paar dagen schelen en onder de 6 weken is het zoiezo moeilijk precies te meten dus kan nog alle kanten op.. hopelijk de goede kant
Dan doe k die helemaal voor je! Neem je mee in t gebed. En trouwens morgen gaat t regenen en Allah slaat geen du3ad over die worden juist verhoord tijdens.t regenen. Dus doe maar veel du3a