Mogelijk wereldwijd tekort aan papieren luiers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kleintjevoorons, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou best katoen voor overdag thuis willen. Liever niet voor bij de opvang haha en liever ook niet voor als we de hort op gaan. Een poep of plasluier in een zakje ontvangen is denk ik niet mijn ding.
    Maar hergebruik spreekt mij wel aan!!
    Maar dan wel met echt van die broekjes en niet met een hydrofiel plus een veiligheidsspelt. Hoe werkt zoiets dan en hoe duur is zoiets??

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja bent ook gek als je dat niet doet eigenlijk. ik betaal nu maximaal 7 euro voor een pak pamper bij dry maat 4. als je kijkt dat hetzelfde pak met dezelfde hoeveelheid 11,50 is (of zelfs nog wat hoger nu???)

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja precies, anders ben je toch een dief van je eigen portemonee!

Raar is dat en ook toen de euro ingevoerd werd, werd ons verzekerd dat het ook om deze reden was dat er geen prijsverschillen met andere omringende landen meer zou zijn... huh huh... hoe goedgelofig waren we toen al!)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee, dat van die prijsverschillen is echt nooit gezegd. Ook bij de invoering van de Euro werd er al gezegd dat er verschillen zouden blijven vanwege verschillende belastingen en bijkomende kosten.

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgens mij wel hoor. Het zou de verschillen moeten opheffen. Dit is echter nooit gebeurd.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als je je luiers net buiten de grens bestelt zijn ze dan zoveel malen goedkoper dat ze zelfs met de verzendkosten erbij nog goedkoper zijn?

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hangt ervan af waar het verzenden naar toe gaat. Als dat internationaal is, ben je denk ik niet goedkoper uit.

Deel Deze Pagina