Is dit het? Of gewoon een stolsel? Let op! FOTO!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elmo89, 4 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Hoihoi.. ik heb gisteren de cytotec genomen om de miskraam op te wekken...nu verlies ik net iets heel groots..en vraag me af of dit het is.. het is zo groot..

Ik dacht dat dit misschien complete dooierzak is ofzo..? Ik weet het niet..

Kunnen jullie me iets vertellen..?

Bijgevoegde bestanden:

2. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Hoi Elmo, heel veel sterkte met je verlies. Het lijkt inderdaad op de dooierzak/vruchtzak. Bij mij kwam alles er ‘stuk’ uit, eerst het vruchtje en een paar uur daarna de lege vruchtzak. Als deze nog heel was geweest, zou het er denk ik hetzelfde uit hebben gezien als op jouw foto. Nemen nu ook je krampen en bloedverlies af? Zodra dat minder wordt kun je ervan uitgaan dat je al het weefsel bent verloren.

3. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb nu inderdaad geen krampen meer.. dus dan moet ik er vanuit gaan dat dit het is?

Vind het nu zo lastig.. zal ik het begraven? Zal het zo met mijn vriend erover hebben. Maar hij is zo nuchter..

4. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Je zou het nog kunnen schoonmaken met water om het beter te bekijken, maar het lijkt er inderdaad op dat dit het is, zeker nu je geen krampen meer hebt. Bij mij kwam toen dus eerst het vruchtje eruit en die hebben we inderdaad samen begraven in de tuin. We hebben er daarna een beeldje op geplaatst zodat het een mooi plekje is geworden. Wegspoelen of weggooien lijkt mij persoonlijk geen fijne optie, maar dat is natuurlijk aan jullie. Je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt, dat is belangrijk voor je verwerking hiervan.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja das je kindje in de vruchtzak. Sterkte!

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit vind ik er eerder uitzien als de placenta. De vruchtzak was bij mij een doorzichtig bolletje gevuld met vocht. Wat bruinig gekleurd door het bloed wat je dan eventueel in een bakje water een beetje schoon kunt spoelen.

Als je googled op Vruchtzak Nationale Beeldbank en dan op afbeeldingen klikt dan staat bovenaan een duidelijke foto.

Heel veel sterkte. Echt heel naar dat je zwangerschap niet goed is verlopen.

7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Bij mij zag het er ook ongeveer zo uit. Ik moest wel nog op nacontrole komen. Heel veel sterkte!:(

8. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    het bobbelige op de foto links ziet eruit als je placenta en het deel rechts lijkt daarmee op de dooierzak. Ik neem dan aan dat het vruchtje er nog in zit, maar dat kan ik zo van de foto niet zien.
    Heel veel sterkte!!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit wilde ik ook zeggen. Echt heel naar en veel sterkte meid!

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Zo te zien is dit de placenta en wellicht ook de vrucht. Bij mij namen de krampwn en het bloedverlies vrijwel direct af nadat ik iets verloor dat op jouw foto lijkt.

Begraven of iets dergelijks is helemaal jouw keuze. Mocht je voor begraven kiezen, leg er dan een steen op. Wij hebben de steen zelfs geverfd en er een klein gedenkhoekje van gemaakt. Ik vind het nog steeds fijn dat we dat hebben gedaan.

11. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ben het hier mee eens, ik heb 3 miskramen gehad en het was elke keer een doorzichtig bolletje met vocht en daarin het vruchtje.
    Wat je op de foto laat zien ben ik ook wel verloren, maar vaak erna.
    Maar het kan ook maar zo zijn dat dit het wel is hoor.. :( heel veel sterkte! X

12. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Is het doorzichtig? Gevuld met vocht? Dan is het idd de dooierzak incl vruchtje...

Ik zal een foto bijvoegen van mijn vruchtzakje, je ziet daarbij heel duidelijk verschil tussen bloedstolsel en vruchtzak...

Sterkte met het verlies van de zwangerschap!

Bijgevoegde bestanden:

13. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Dat was de mijne vruchtje afgestorven op 8 weken en 4 dagen

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina