Zere buik, help!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xxxxe, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxe

xxxxe Lid

28 apr 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Ik ben rond de 8 wkn zwanger. Ik heb sinds afgelopen nacht een zere buik, als ik lig is het het ergst, als ik sta of loop voel ik het nauwelijks, is dit normaal? Het is een stekend, branderig en trekkend gevoel..
    Ben telkens bang voor een miskraam, het is mijn eerste zwangerschap en weet niet goed wat ik moet verwachten! Lees wel allemaal dingetjes hier en op internet maar die zijn meestal helemaal verontrustend..
    Verder heb ik bijna geen symptomen, alleen een klein beetje zere tepels en een ontzettende opgezwollen buik.. niet misselijk, wel een beetje duizelig soms..
    Alvast bedankt! Xxx

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor. Normaal. Je baby wil meer plek dan jij hebt....dus je baarmoeder is aan het groeien. Pijn in de baarmoeder, liezen(erg opvallend) en onderbuik. Best rot, maar t gaat over ;)

3. xxxxe

xxxxe Lid

28 apr 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dotje, dankjewel voor je reactie!
    Oke dus geen paniek? Wel raar dat t zo opeens op komt zetten zeg..
    Hoelang kan zoiets gaan duren dan?

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Kan ook last hebben van je darmen die maken ruimte voor de beeb
    Ik heb er ook last van gehad vanaf week 11 ging het een stuk beter en word het meef banden pijn die veel fijner aanvoelt dat darm pijn....

5. xxxxe

xxxxe Lid

28 apr 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Suus,
    Klopt dat dacht ik ook.. maar kon wel gewoon normaal naar de toilet vandaag..
    Oke, hoop dat alles goed zit, vervelende pijn dit.. kan er niet van slapen..

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Het gaat echt over :) kon ook een tijd niet van slapen 2 x per nacht wakker
    Wat helpt is kiwi en ananas die maken je darmen wat rustiger :)
    En goed vezels eten ;)
    Sterkte
    Warm kersenpit kussentje tegen je buik wil ook wel helpen :)

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    169
    63
    Had ik ook last van, kan later nog weer komen......maar verdwijnt vanzelf weer.

8. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Geen paniek :D

Ik heb er wel 16 weken last van gehad, vooral pijn in de liezen. Buikpijn zelf (van de obstipatie, owow wat is zwanger-zijn een feestje:D:D) zit hoger

9. xxxxe

xxxxe Lid

28 apr 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu helemaal geen pijn meer, nergens meer last van.. :)
    Heb maandag mn echo, hoop echt dat alles goed is!
    Dankjewel dames, xxx

10. jolanda22

jolanda22 Lid

28 sep 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ xxxxe: Zo herkenbaar dit, wij zijn ook voor het eerst zwanger. En wij weten ook niet wat we moeten voelen en of het goed is. Ik had de eerste dagen ook wat (weinig) bruin verlies dus dat was nog onzekerder. Maar ik hoor zoveel verhalen om me heen en hier ook weer dat het gewoon komt omdat je lichaam alles klaar maakt voor de kleine en daar blijf ik dan maar aan denken. Lekker genieten van de zwangerschap. Ik moet 21 mei naar het ZH voor de eerste echo. Spannend. Dan gaan ze kijken of het hartje klopt en of het goed is ingenesteld. Ik hoop voor je dat alles maandag goed is, zal voor je duimen (y)
    xxx

Deel Deze Pagina