Hallo dames, Mijn man en ik zijn mogelijk zwanger, dit was niet gepland. Het idee lijkt ons geweldig, ik ben nu 1 dag overtijd, en het kan nog alle kanten op. Ik heb al 1 keer getest (1 dag voor NOD) en deze was negatief. Ik ben er zo mee bezig, en wil het nu zo graag!! Maar door de negatieve test heb ik de hoop wat opgegeven.. Ergens heb ik zoiets van, volgende maand kunnen we best gaan beginnen met proberen zwanger te raken, maar toch houd dat ons tegen omdat je dan ook nog de negatieve kanten gaat zien (financiel, nog geen geschikt (groter) huis etc.) Maar ergens wil ik het zoooo graag.. raar is dat, Als het onverwachts komt, is het meer dan welkom. Als het gepland is, ga je er eerst veel beter over nadenken.. ( logisch ook wel..) zucht.. Meer vrouwen met deze gedachtes? Lieve groet, Vlinder
Hoi Vlinder, Ik snap het niet helemaal geloof ik..... Je bent mogelijk zwanger? Maar je hebt een negatieve test? Dan ben je toch niet zwanger???
Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. En ik wil niet vervelend doen maar 1 dag overtijd zegt nog niet zo heel veel. Wie weet test je over een paar dagen wel posi. Ik snap het heel goed hoor hoe je je voelt. Je gevoel is dan sterker dan je verstand omdat je oerinstinct zo graag een kindje wil. Heb het zelf ook heel lang gehad. Toen wilde mijn man niet..
Hoi, Wat grappig dat je dit topic opent ik zit in precies dezelfde situatie. Al is het financieel hier allemaal wel mogelijk. Wij kunnen zelf gewoon de beslissing niet nemen of we nou wel een tweede willen ofniet. Bewust vinden we erg moeilijk, dat was met de eerste al. Al hebben we toen wel bewust geklust, wij zijn meer het type ' laat maar gebeuren'. Dus tjah wij hebben zoiets van als het gebeurd is het heeel erg welkom en leuk voor onze kleine meid. Toenvallig voel ik me deze maand een beetje 'apart' dus ik heb maar een bannertje gemaakt en ik ga nog overtijd lopen ook, dus het is erg spannend. Ik hoop dat je snel een gelukje bij een ongelukje hebt, hihi .