Hallo allemaal !

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lisanne123, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo allemaal ,

Ik zal me even voorstellen ik ben Lisanne . Ik ben vanaf november gestopt met de pil omdat ik en mijn vriend graag een kindje willen .

Ik ben vanaf mijn 12e aan de pil geweest . 2,5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil , en een jaar geleden ben ik zwanger geworden.
    Dat is helaas misgegaan. Door de klap besloot ik weer met de pil te beginnen . En ben er nu weer in november mee gestopt .

Ik zou er gewoon mee stoppen en wel kijken wanneer ik zwanger zou worden maar nu begint het echt een obsessie te worden ik kan nergens anders meer aan denken .

Nu kreeg ik vanmiddag de klap dat mijn beste en enigste vriendin zwanger is , de enige met wie ik er over kon praten dat die test steeds weer negatief was .
    Ik zit er echt even helemaal doorheen , en ik weet totaal niet met wie ik er over moet praten.

Ik hoop er hier over te kunnen praten , en ervaringen te kunnen delen met andere.

Alvast bedankt voor de reactie's

Liefs , Lisanne

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, veel succes met zwanger worden ;)
    Hopelijk is het bij jou ook snel raak en kun je nog samen zwanger zijn met je vriendin.

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dankjewel ,
    Haha ja dat hoop ik ook inderdaad heb er een hard hoofd in , ben zelfs bang dat het nooit meer raak zal zijn , stom hè .

Hoelang deed je erover als ik vragen mag ?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Komt goed meid, probeer geduld te hebben ;)

Ik deed er bij mijn kids.
    Eerste: 6mnd
    Tweede: 33mnd
    Derde: 17mnd
    Vierde: 4 mnd

Dus je ziet dat het ook soms even kan duren, heb ivf en alles geahd voor de tweede ;)

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Jij bent zo te lezen al gezegend met 4 wondertjes , leuk zeg !
    Het varieerde wel met hoelang het duurde om zwanger te worden,
    zo zie je maar weer het kan de ene keer snel gaan en de andere keer lang duren , of andersom .

Haha je heb inderdaad gelijk dat ik geduld moet hebben. Ik ga eergeval mijn leven weer op pakken want die werd wel heel spastisch :
    na mijn ong bijna niet meer sporten niet meer zwaar tillen , zodra ik dacht dat mijn eisprong kwam werd alles nog erger , haha dan wou ik niet eens meer op me buik liggen enzo. En daarna dacht ik standaard dat ik waarschijnlijk zwanger was , en als ik ong moest worden rende ik om de minuut naar de wc haha .

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je mag alles gewoon nog doen hoor meid.
    Gebruik je al ovulatietesten?
    Die kunnen je wat opweg helpen om wat gerichter te "klussen"

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mijn vriend is er op tegen haha hij wil geen seks op commando .
    En als ik ze doe zonder dat hij het weet , en hij is net moe of heeft geen zin , zit ik helemaal op hete kolen ! Als je om de 2 dagen seks heb is er meestal altijd wel zaad aanwezig aan je lichaam toch ?

Mijn cyclussen zijn wel lang na het stoppen met de pil , 36,35,38.
    Ik weet niet of er dan een eisprong is .
    Het is wel moeilijk berekenen , ik kan nu wel uit gaan van 36/38 maar hij kan ook ineens gewoon 28 zijn .

8. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hoihoi!!!

Hopen dat het snel raak is bij jullie!! Ken het gevoel dat het een obsessie gaat worden hihi.

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha , ja erg he ! En met je vriend hoef je er niet over te praten haha , hij snapt niet waarom ik er zoveel mee bezig ben het gebeurd vanzelf wel zegt hij

10. silvermist

silvermist Niet meer actief

welkom en veel succes :)

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja mannen!
    Als je om de twee dagen klust dan is het idd goed.

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha nou ga dan maar proberen om de 2 dagen en niet teveel mee bezig houden . Krijg het al spaans benauwd als hij bijvoorbeeld ziek is terwijl ik net denk dat we rond me ovulatie zitten , hihi

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha heel herkenbaar.
    Maar probeer het leuk te houden meid, op commando klussen ben je snel beu hoor ;)
    Bij mijj laatste zwangerschap was het juist raak in de maand dat we het maar 1 keer gedaan hadden haha.

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha , dit is wel heel toevallig . Ben je er op commando voor bezig , en de maand dat je het maar 1x doet lukt het .
    Ik wordt dit ook wel zat hoor , ik weet niet wanneer me ovulatie is ( 36-35-38) maar hij kan ook ineens 28 zijn dus dat is 2 weken lang (de helft van de maand) klussen

Deel Deze Pagina