Net alsof ik ongi moet worden, maar dan iets lichter....het straalt ook uit naar mijn benen....pppff.....ik hoop zo dat ik het niet wordt...
Zou toch wel vrij vroeg zijn Sandra? Of heb je wel vaker gehad dat je een week eerder ongesteld werd? Het oprekken van je baarmoeder kan hetzelfde voelen als menstruatiepijn, dus hou hoop hoor!!!
Ja, het is inderdaad vrij vroeg....maar als ik een vroeg eitje zou hebben gehad (op dag 10 ofzo) dan zou het zomaar kunnen....heb meestal zo'n dag of 12/13 DPO.... Hier ff mijn kaartje.... Zie je de dip op dag 10? Zou dat een eisprong geweest kunnen zijn? Maar ja, rond dag 15 kreeg ik pas flink wat afscheiding, dus eigenlijk zat ik te denken om het kaartje te veranderen. Dan heb ik namelijk mijn ei op dag 15...pppff...wat een gepuzzel zeg....
op dag 10 is het een dipje van 0,1 en dag 13 van 0,2, op welke dag je dan je ei gehad zou hebben weet ik echt niet, ik zou eerder naar dag 13 neigen omdat je rond die tijd duidelijkere afscheiding had en het dipje 0,1 meer was dan dag 10. Maar vanmorgen had je zo te zien ook een temp. daling? Dat voorspelt vaak toch weinig goeds? Ik ben zelf nog niet bezig met tempen, maar lees wel altijd het forum van de temp. kaartjes. Of zou die daling ook een innestelings dip kunnen zijn. Zoals je leest word je van mij ook niet echt wijzer Ik kan alleen maar voor je duimen en je veel sterkte en succes wensen!
Hhahahaha... Geeft niks meis...zo zit ik thuis ook!!! Ik ga maar gewoon wachten. Meestal als ik ongesteld word dan gaat de temp naar beneden op de dag van mijn menstruatie en dan ook gelijk onder de rode lijn. Das nu niet zo, dus daar houd ik me nog eventjes aan vast... Mocht ik wel ongi worden, dan is het ook handig want dan heb ik mijn eisprong al gehad voor ik met mijn gezin en ouders op vakantie ga.... Hoef ik niet allerlei capriolen uit te halen op ons gehorige kamertje...ihihih..
Voor mijn gevoel blijf je ook op "over 6 dagen testen" staan, zo apart is dat. Ik volg je nu alweer even en het duurt wel erg lang totdat je kan testen hoor, zucht. Hahahaha, zo apart is dat dat ik het zo spannend vind voor iedereen die binnenkort kan gaan testen of al een tijd over tijd is en negatief test. Je gaat zo meeleven met iedereen.
Nou, dat vond ik inderdaad ook...hahahahaa...het lijkt wel eeuwen te duren... Komt ook omdat ik er maar over bezig blijf, kwaak hier al dagen het hele forum vol...
Laat dat maar achterwege hoor!!! Heel gezellig en gewoon doorkwaken!!!! Over een paar dagen barst ik ook weer van de zenuwen, dus ik kwaak dan weer fanatiek mee... (maar ik heb me voorgenomen deze maand niet zenuwachtig te worden)
sandra veel succes en ik hoop voor je dat je ongi wegblijft en meestal is afleiding een goede methode om je zelf niet gek te maken door al dat wachten en tuurlijk is het spannend maar als je daardoor gespannen wordt en wat gestrest is het ook niet goed duim voor je
hahaha...SandraK, vind jouw gekwaak wel gezellig hoor! Hier kun je tenminste ongestoord kwaken... Want thuis zijn ze het gekwaak gauw zat he! (tenminste bij mij wel.. ) Dan zegt hij, ga maar naar zwangerschaps.nl.... Maar dat zegt hij niet om flauw te zijn, maar omdat ik daar lekker mijn gekwaak kan uiten.... Dussssz Dames....jullie zijn voortaan ook mijn kwaakpartners... 8) Gezellie toch!
Hhahahhaa....ja hier worden er ook wel eens een paar ogen ten hemel geslagen als ik weer begin te pieten over mijn vermeende kwaaltjes.... Maar ik weet zeker dat ie staat te juichen als we een posi test in handen hebben!! Maar tot die tijd vind ie het wel ok dat ik hier loop te kwaken hoor...hahahaha.... Maar hij had net heel lief frietjes gehaald (daar kun je mij snachts voor wakker maken...) om me even wat op te beuren....word ik er misselijk van..... Maar ja, zal wel van de zenuwen zijn....ik hoop zo dat ik het mee ga maken om (eerst maar eens) over tijd te zijn....
Ik zal na mijn NOD ook eens gaan tempen zogauw ik uitgevist heb hoe dat moet. Tenminste als de wegblijven met al die vage klachten die ik heb.
Ik ga ook voor jou duimen!!! Volgens mij moet jij minder lang wachten nog dan ik....ben ik tenminste ook eens met wat anders bezig...hahaha...
Vanacht erg slecht geslapen...Ik was gister toen ik naar bed ging erg misselijk, heb zelfs een emmer mee naar boven genomen... In de loop van de avond werden de lichte krampen toch wel ietsje erger. Meestal, eigenlijk altijd, als ik die krampen krijg word ik ook meteen ongi...of anders de volgende dag. maar nog niks te zien... Mijn temp is ook omhoog. Dus we gaan maar weer gewoon afwachten....