hallo dames! Ik heb op 8 juni mijn mirena laten verwijderen en dacht op 10 juni ongesteld te zijn geworden... Maar dat was allemaal heel minimaal en tampons waren bv eigenlijk niet nodig... Ik had mijn NOD op 8juli gezet. Gisteravond eens een ovulatietestje eraan gewaagd en die was licht positief. Vanmorgen ook maar een zwangerschapstest gedaan omdat mijn borsten zo gevoelig zijn en ik niet snap wat Mn cyclus nu is. Met dit als resultaat... een licht tuur streepje... zou dat dan toch? En de volgende vraag, hoe reken ik dan mijn uitgerekende datum uit??? Hahahaha
Een ovulatietest kan niet licht positief zijn,die is positief(beide streepjes even donker of teststreep donkerder dan controlestreep) of negatief(alle andere variaties) Daarbij is het logischer dat je nu rond je ei zit en dat daar je zwangerschapstest eventueel op reageerd(persoonlijk zie ik niks op je test) Er zit niets anders op dan doortesten of afwachten.In het geval van doortesten zou je zwangerschapstest op moeten lopen bij een zwangerschap,of wit worden in het geval van een eisprong.
Mij lijkt het zeer vroeg. Hoewel ik wel vaker gehoord heb dat vrouwen met de mirena nog steeds gewoon een eisprong krijgen. Als deze nu net vlak na verwijderen geweest is zou het kunnen. Ik zou eens een ander merk proberen is die negatief dan doortesten met ovu testen. Een ovulatietest kan inderdaad niet licht positief zijn of hij knalt er vanaf of hij is negatief
Het lijkt mij inderdaad ook een sterk verhaal... voor de duidelijkheid nog de ovulatietest van gisteren, ik dacht dat die dingen opliepen?? En nog een andere foto van de test vanmorgen...
Ze lopen inderdaad op, maar kunnen de hele maand een heel licht streepje geven. Een licht streepje zegt dus niks, een ovulatietest is pas positief als de controlestreep net zo dik is als de teststreep. Je ovulatietest is dus nog negatief, op je zwAngerschapstest zie ik persoonlijk ook nog niks!
Ik zie wel wat op je zwangerschapstest. Maar zou wel heel snel zijn. Je weet maar nooit. Misschien met een ander merk nog testen?
Ik zie wel iets op je zwangerschapstest, maar het streepje oogt grijs. Overigens zou ik gewoon nog even doortesten met ovulatietestjes, wie weet is je piek in aantocht. Succes.
Ik zie ook wat op je zw test, wat maf... zou echt heel vroeg zijn, maar niet onmogelijk. Als je morgen nog een test doet met dezelfde testen en die vergelijkt met gister zou je een oploop moeten zien. Je kan ook een predictor doen. Ben heeel benieuwd
Goed om te weten! Ik had er vorige week eentje gedaan en die was helemaal wit... dus nu zag ik een vaag streepje en dacht: dan begint er iets te komen... zal gewoon eens doortesten daarmee ook... (heb die dingen de vorige keer niet gebruikt, vandaar dat ik het niet wist, Haha!)
Ik zie zeker wat op je zwangerschapstest zonder te hoeven turen. Ik zou even een predictor halen om opnieuw te testen.
Ik denk dat ik morgen nog eens een zwangerschapstest doe en gewoon doorga met ovulatietesten.. meest logische is inderdaad dat Mn eisprong eraan komt...
Die schijnen geen valse streepjes te geven (behalve als je m uit elkaar haalt) en ze zijn heel gevoelig, dus geven al snel een helder, mooi roze streepje. Wel prijzig, maar dan heb je ook wat.
Nee ze hoeven niet zo zeer op te lopen hoor. Er zit altijd wel wat lh in je urine en dit schommelt steeds. Bij mij lopen ze bv niet echt hard op en gaat het van bijna niets naar plots bijna een knaller in de ochtend naar een knaltest in de avond. Zal eventjes mijn testjes erbij doen. Cd 25 nauwelijks iets. Cd 26 in de ochtend al vrij donker en savonds en cd 27 een knaltest.
Ik zie wel duidelijk wat op je zwangerschapstest. Het is ook algemeen bekend dat een ovulatietest hierop kan reageren. Andersom gebeurd dit zelden. Spannend zeg!