Vandaag 1 dag overtijd! Al een paar dagen heel weinig (echt bijna niks) bruin bloedverlies en vandaag een heel klein beetje lichtroze. M'n temperatuur was vanmorgen nog hoog ( 36.9 terwijl 36.4 basaal is). Klinkt wel goed toch? Toch blijf ik bang dat vandaag of morgen m'n duivels komen! Wanneer zou ik op z'n vroegst kunnen testen? Dacht zelf aan woensdag. Nog even 2 dagen afwachten wat m'n temperatuur doet. Wat denken jullie?
Haha bij mijn andere 2 zwangerschappen testen ik ook pas vrij laat positief, dus durf nog niet zo goed. Probeer me te bedwingen tot woensdag. Effe kijken wat m'n temperatuur en bloedverlies doet. Heb wel af en toe wat ongi-krampjes zit elke 5 min op de wc om te kijken of er al meer bloed is!!!!
Grappig... je vraagt wat wij vinden. 3 reageren er met ‘nu’ testen, en jij reageert met dat je vorige keer ook later positief testte, enz... Waarom vraag je het dan? Sorry hoor, moest er even uit
Ik zou nu een testje doen... Temp is hoog.. 1 dag overtijd. Je test is vast positief. Ik zou niet nog een dag langer in spanning willen zitten als dat niet nodig is.
Benieuwd naar je test hoor, als je ongi nu nog niet heeft doorgezet is dat zeker wel extra positief. Ik zou ook nu testen
Vanmorgen 36.5 een flinke temperatuur daling dus. Verwacht dat m'n ongi wel door gaat breken maar stiekem hoop ik nog op een innestelingsdip!