Ja, meiden ik weet na 2 uren weer kijken dan is het niet te vertrouwen .. Ik heb van zwangerenkids en ik had em verstopt voor familie die op bezoek kwam ( maar de eerste 5 min was niks te zien) en toen opeens toen k hem pakte om weg te gooien was er nog een duidelijke streep .. wat moet ik hier van denken ook is na 2 uren ?
Moeilijk moeilijk.je weet niet of dat streepje binnen 10 minuten er stond namelijk.ik denk dat je opnieuw moet testen, het kan voor mijn gevoel nog beide kanten op.wat spannend zeg!
Ik heb geen ervaring met deze testen, maar als ik dit zie, denk ik toch wel echt dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!!!
ja hoor zwanger lijkt mij anders kan hij toch nooit zo duidelijk zijn? Morgen zowiezo nog een testje wagen denk ik
Ja, ik hou jullie wel op de hoogte bedankt voor het beantwoorden van mn vraag ben zo zenuwachtig is mn eerste .. normaal gooi ik de test altijd weg .. maar nu liet k em toch liggen .. raarrr .. maja we zien 12 nov is mn nod !
Ik zeg zwanger! Ik had ook die testen, en die bleven veeeeeeel lichter, heb toen een cb digitale gedaan om bevestiging te krijgen...zo knal heb ik m nooit gehad... Morgen nog een testje
Veel mensen zijn juist er tegen zeggen dat t niet voor niks informatie over in de bijsluiter staat .. weet t nou ook niet
Ik zou gewoon morgen weer testen. Na hoelang heb je de test weg gelegd? Is dit na 10 min gweest of na anderhalf uur ofzo. Kijk ik bedoel als je na 5 min na het gedaan hebben van de test hem hebt weg gelegd en na 2 uur weer gekeken hebt is er een reele kans dat je zwanger bent. Maar heb je hem na anderhalf uur nog wit weg gelegd en was die daarna gekleurd heb ik er geen vertrouwen in. Ik ga heel hard voor je hopen dat het gewoon een posi test is
lastig... ik zou toch nog een nieuwe test doen. al moetik zeggen dat ik nooit zo een duidelijke indroger heb gehad en heb echt veel testen gedaan.
hey meiden, ik ben echt zwanger toch maar weer zonet een test gedaan .. bedankt meiden.. ik heb nu dubbelgevoel ben beetje bang wil t heel graag nu ben ik bang voor de realiteit maar komt goed. Foto 2e test!
dat is normaal, is ook even je hele leven wat gaat veranderen maar geloof me, dat gaat snel over, gefeliciteerd in ieder geval!!