Eerste keer ovu testen gebruikt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cappuccino, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Hoi dames,

het volgende, ik gebruik voor de eerste keer ovulatie testen omdat ik mijn ei wil vinden en omdat ik ook een wat onregelmatige cyclus heb. Nu ben ik begonnen, 7dgn na mijn eerste dag ongesteldheid, misschien veel te vroeg maar ik was nieuwsgierig :).
    Nu had ik al bij de eerste dag van het testen al best wel een duidelijk streepje, niet zo donker als de controle streep hoor. Deze werd een dag erna al iets donkerder en de dagen erna werden de streepjes steeds lichter. Is mijn ei dan al geweest vorige week?
    Ik zou dat namelijk best wel vroeg vinden gezien mijn cyclus en dat het ei toch meestal rond de 14dgn komt???:(

Ps. foto's heb ik wel maar die zal ik vanavond pas kunnen plaatsen. Ik ben namelijk aan het werk:D

Alvast bedankt!!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat je ei nog niet is geweest.. Test gewoon nog even door. LH kan wel eens schommelen.. Bij een positieve test moet de teststreep echt minstens zo donder en dik als de controlestreep zijn.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meis ,

Ik zelf zat ook in jou schuitje , kijk anders even bij mij post of wordt even vriendjes dan kan je in me album kijken.
    Ik had dus eerst een klein streepje , toen goed donkerder en toen weer wit bijna niks.
    Nou en toen 2 dagen niks , en 1 dag lichter.
    Ik dacht echt dat ik hem bij die donkerste test had gehad. Tot ik ineens zaterdag dacht laat ik eens testen en zaterdag was die donkerder als de controle streep dus een eisprong zaterdag of zondag gehad.

Was ook mijn eerste keer.
    Ik denk dat je even moet doortesten want ik sprong ook een gat in de lucht maar kreeg te horen dat het normaal is soms licht soms donkerder etc. En dan ineens KNAL en dat is je EI.
    Komt omdat je altijd LH in je urine heb , maar tijdens je ei is die echt het hoogst zeg maar.

Voor mij was het extra spannend want was eerste keer ovu testen en 2e ronde met clomid omdat ik geen eisprong had.
    Nu dus al 2 rondes wel :D

Ik hoor wel van je.
    Succes !!

4. cappuccino

Oke, thanks. Gaan we dat even doen!

5. cappuccino

Ja, nou ik wist ook niet wanneer ik moest gaan beginnen en toen kreeg ik dus die streep en ik dacht dat kan nooit!!!! Dus vandaar ook mijn vraag.
    Maar we gaan verder testen en dan hopen op een knal streep. Moet wel zeggen dat ik het zo veel fijner vind omdat ik met de rondes ervoor altijd gokte en nu weet je het bijna zeker wanneer je hem ongeveer hebt:).

Ja, ik kan me dan voorstellen dat je een gat in de lucht sprong toen je dacht dat je eindelijk je ei-sprong zou hebben:D (je had er lang op gewacht:() en nog hoger toen je bij de andere test en nog donkerderde streep zag:D. Dus nu met een nieuwe start weer bezig :D.

Heb je even een uitnodiging gestuurd:).
    Jij ook succes, gaat wel goed komen denk ik ;)

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meis ,

Ja leuk zag dat ik een uitnodiging had , kunnen we afentoe beetje kletsen ;)...

Ik snap je reactie wel want ik was woensdag dus ook helemaal ik heb me ei haha. Vond ook zo vreemd.
    Tot zaterdag die knal was , geloof me nog nooit zo hyper geweest.
    Voelt voor mij nu zo voor het ''eggie''.
    Ja inderdaad duurde lang vorige maand voor het eerst een eisprong gehad dus ruim 8 rondes ( me handtekening klopt niet helemaal) geen eisprong gehad.

Nou nog maar even doortesten meid , jou knaller komt ook nog. Laat me het dan maar even weten.

Liefs

7. MdeG

MdeG Nieuw lid

19 nov 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

Welke ovu testen gebruiken jullie? Ik wil ze gaan gebruiken maar weet niet welke ik zal halen. Welke zijn de beste?

groetjes

8. cappuccino

Ik gebruik de ovu testen van zwanger en kids, deze worden volgens mij veel gebruikt!! Verder heb ik weinig ervaring met ovu testen, is ook mijn eerste ronde met de testen :)

Deel Deze Pagina