Hoi , Ik zit op 5 DPO en sedert gisteren viel me al op dat ik meer witverlies heb ,maar vandaag veel. Ook heb ik zeer gevoelig boobs en krampjes in de liezen (trekkerig gevoel maar niet zo erg als bij de eisprong). Wie had dit ook of wat kan het betekenen?? Liefs x
Ik weet niet wat het wit verlies betekend, wil ik ook graag weten, want ik had dat ook dat op 4/5 DPO Vandaag op 8 DPO heb ik baarmoeder ligging controle gedaan en toen had ik ook wit spul. En gisteren op 7 DPO een heel zwaar drukkend gevoel op de baarmoeder. Heb jij dat ook?
dat drukkend gevoel beschrijf ik als ovulatiekrampjes maar dan niet in die mate van echt ovulatiepijnen. Bedoel je zo?? Ik ben nog maar 5DPO geen idee dus op 7DPO maar mijn witverlies is niet aan de baarmoeder maar is echt al in de slip zo vloeid het en ik weet enkel dat ik dat zo had toen ik zwanger was om het zo te omschrijven dat witverlies waarmee ik niet wil zeggen dat ik nu al zwanger ben è dit ter info
Ja, denk dat we dezelfde kramp bedoelen in de baarmoeder. Ja, op 4/5 DPO had ik ook echt witte afscheiding in de slip. Ik dacht dat na de ovulatie de baarmoedermond zich sluit, dus dat er niets mee uit kan komen. Vandaar dat ik er ook alerter op was en het me ook verbaasde. Maak me geen zorgen, want toen ik nog niet proberen zwanger te raken was het ook wel eens zo dat er witte afscheiding in mijn slip zat maar toen had ik nooit enig idee waar ik was in mijn cyclus omdat ik het niet in de gaten hield. Maak jij je zorgen?
Ja mn ei heb ik ook altijd veel witte afscheiding.. Nu slik ik provera om ongi op te wekken (is progesteron) en nu heb ik het ook. Dus ik denk dat het een reactie van het lichaam op progesteron is (dat maak je ook aan na je ei).