Die rillingen heb ik nog niet zozeer (had ik wel toen ik de vorige keer zwanger was trouwens). Ik heb het nu wel koud met gloeiwangen.. Die bloedneus is ook apart hoor! Hoor voor je dat dat een symptoom is! Wat kunnen we onszelf al gek maken he?
We gaan absoluut duimen!Ik heb nu ook - rommelende darmen / plopjes - nog steeds erg moe - rillingen Kan niet meer wachten,morgen vast testen.Als dit echt de symptomen zijn moet het toch ook zichtbaar zijn met test?
Goedemorgen dames, vanochtend getest en helaas een negatief resultaat Ik hoop nu verder voor jullie! Ik vraag me dan wel direct af: hoe kan het dat ik nauwelijks heb gemenstrueerd, zo weinig dat ik het geen menstruatie kan noemen... Was begonnen met temperaturen afgelopen week, ga dat maar doorzetten tot het weekend dat volgens mij de volgende eisprong is. Ik hoor graag jullie resultaat.
Ooh wat jammer meis.. Misschien heb je te vroeg getest. Ik zou nog een aantal dagen afwachten en dan misschien nog een testje wagen. Ik wil ook graag testen maar moet nog even geduld hebben. Heb nog steeds maagzuur.. Dus afwachten... Verder hoop ik dat de volgende test wel positief is! Hoe voel je je verder? Nog last van klachten?
He bah! Maar het kan idd zijn wat Pien zegt, misschien ben je nog te vroeg. Ik las dat je nu 8 maand van de pil af bent toch? Hoe lang waren je vorige cyclussen dan? En wel elke maand "normaal" ongesteld geweest? En je laatste menstruatie? Was dat 1 dag of meerdere dagen?
Klachten nog weinig over te zeggen,dag pas halverwege.Dit is de 4e menstruatie en echt afwijkend van andere drie.Die waren gewoon 'goed' ongesteld van zondag tot en met vrijdag.Ik was ook elke keer een dag voor het begon erg chagrijnig en dat was nu helemaal niet.Blijf het vreemd vinden.Inderdaad al acht maanden van de pil af; frustrerend om te horen dat drie van mijn vriendinnen drie maanden na de pil zwanger waren... Wat denken jullie,nog een test wagen volgende week?
Meiden, pin jullie ajb niet vast op symptomen. De symptomen van een aankomende menstruatie lijken zo veel op een prille zwangerschap! Bij mijn zwangerschap van vorig jaar totaal geen klachten op wat vermoeidheid na, nooit gedacht dat ik zwanger zou zijn (helaas bbz). Iedere maand van vorig jaar tot afgelopen maand voelde ik van alles, en dacht zelfs een innestelingsbloeding te hebben gehad, ja een paar druppels bloed rondom periode innesteling. Steekjes, pijnlijke borsten, goede reuk veel plassen etc alles lijkend op en zwangerschap en toch was het niet zo. Nu ben ik weer zwanger via IVF en ook dit keer voor nod eigenlijk geen symptomen, behalve gezwollen borsten (naar mijn gevoel man zag/voelde het niet). Moraal van dit verhaal pin me niet te veel vast, helaas kan ons lijf ons zo enorm voor de gek houden
Ik had voor elke NOD klachten. Alle 3 de keren dat ik zwanger was begonnen de klachten na een positieve test.
Jane,je hebt waarschijnlijk wel gelijk.Maken onszelf gek Toch blijf ik mijn menstruatie vreemd vinden (weet niet of je het gelezen hebt),nog nooit zo geweest en normaal heb ik geen klachten als menstruatie eraan komt op die chagrijnige dag na.Ook geen idee hoe eisprong voelt oid.Blijft balen,wil na acht maanden zo graag...
Yup en been there done that.. Je menstruatie kan wel eens anders zijn, meis je wil niet weten hoe vaak ik een aantal dagen na menstruatie een test heb gedaan, want het was toch anders als anders... Je lichaam veranderd en je cyclussen kunnen dat ook. Soms had ik echt nergens last van en soms dus echt enorm. Ik wil niemand hoop ontnemen maar alleen teleurstelling besparen. Alhoewel ik dat niet kan want iedere maand is een omo test en de doorbraak weer een teleurstelling.
@Linnepinne, oh wat leuk!! Kunnen we samen testen @Zonnestraal, ik zou het allemaal even afwachten. Qua klachten en dergelijke. Als je over een week er nog niet zeker van bent kun je altijd nog een testje wagen. Wie weet En anders even richting de huisarts.. Hoop het voor je. En anders heb je misschien de volgende ronde meer geluk . @Jane, ja ik ben mezelf ook echt aan het gek maken hoor.. We zijn sinds halverwege 2012 bezig, dus ja... Wil graag resultaat zien . Maar jij bent nu zwanger toch? Had jij ook een enorme harde buik in de buurt van je baarmoeder? Dat heb ik namelijk. Ik kan het amper indrukken, zo hard. En ik hoef pas het einde van de maand mijn menstruatie (hoop het niet natuurlijk). Dus denk niet dat het daar aan kan liggen. Ik ben wel altijd enorm opgezet voor ik het verwacht.. Liefs
Ja ik ben nu zwanger. En nee ik heb geen harde buik, ook niet gehad. En dat je resultaat wilt zien snap ik donders goed. Ik ben zwanger via IVF dus ik heb een aardig verleden wat dat betregt. Meis als je pas over een dag of 10 ongesteld moet worden kan je echt nog niets voelen van een zwangerschap dat is onmogelijk.
Dat kan idd bij iedereen verschillend zijn. Maar toen ik afgelopen jaar zwanger was, wist ik het al wel voor de test. En bij mij was het juist het fei dat ik geen symptomen had die ik anders altijd wel had. Maar bij een andere kan dat weer net andersom zijn. Moraal van het verhaal: iedere situatie is uniek en is niet te vergelijken met elkaar. Maar at neemt niet weg dat ik het interessant vind om mijn "kwaaltjes" en die van anderen in de gaten te houden
Nog iets van veranderingen gehad rondom je menstruatie? Of verder geen bloed meer gezien? Ik voelde ook nooit mijn eisprong trouwens.. Na mijn miskraam is dat veranderd en ben ik me wel bewust van iets van gevoel in de buurt van mijn eierstokken. Dat gevoel is ook bevestigd door de inwendige echo die ik rond mijn eisprong had bij de gyn. En ik snap heel goed dat de wil/wens steeds groter wordt.. Hopen dat het snel raak is.
Je hebt gelijk, ik denk dat 10 dagen voor een ongesteldheid aan nog wel erg vroeg is. Maar toch voelde ik mijn baarmoede toen al lichtelijk trekken. Kan van alles zijn, maar is gewoon spannend om in de gaten te houden
Ja maar dat kan dus niet. Dan zit je 4 dpo, een innesteling op zijn vroegst is tussen 6-10 dpo. Het bevruchte eicelletje is nog niet eens in je baarmoeder.
Geen veranderingen rondom menstruatie en ook geen bloed meer gezien. Het bloed dat ik heb gezien was echt oud bruin bloed en te verwaarlozen maar misschien gewoon een mindere menstruatie Ik heb na de 1e menstruatie er heel bewust op gelet (ook geklust voor die dag) maar ik voel echt helemaal niks. Gisteravond besloten dat het weer balen was dat de test negatief was, maar als het goed is over twee weken alweer een eisprong dus nieuwe kans... mei 2012 gestopt met de pil oktober 2012 1e cyclus november 2012 2e cyclus december 2012 3e cyclus januari 2013 4e cyclus