Mogelijk zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pien95, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Oh ja die heb ik ook indd! Denk er over na om morgen te gaan testen. Dan zit ik ongeveer 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie. Ik heb wel een beetje gevoelige tepels en zie bultjes verschijnen.. Maar vraag me af of dit iets is. Stel zou het zo zijn is het nog maar zo pril! Dus twijfel of ik dit al zou kunnen hebben.. Ohja, buik boven schaambeen is nog steeds erg hard.

Xxx

2. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Je weet maar nooit! :) Laat je de uitslag van je test even weten? :D

3. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Intusssen alweer wat meer nieuws hier dames? :)

4. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Ik heb even mee zitten lezen en ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen is!!

5. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Goedemorgen meiden!

Sorry dat ik lang niks van mij heb laten horen, er waren hier wat zorgen in huis.

In mijn vorige bericht heb ik laten weten dat ik dinsdagochtend een test wilde doen. Deze heb ik ook gedaan. En hij was positief!! Wel erg licht, maar hij was zichtbaar. We waren helemaal blij natuurlijk ...
    Toen kreeg ik de volgende ochtend, erg buikpijn en op een gegeven moment zelfs kleine druppeltjes bloed. Ik heb een tampon gebruikt en ben gaan slapen. Even om alle zorgen een beetje te vergeten. Ik was bang dat het mis zou gaan. Toen ik wakker werd ging ik weer naar het toilet en had nog steeds bloedverlies en buikpijn. Alleen werd de buikpijn wel iets minder. Met een geruster hart ging ik verder gewoon mijn ding doen. De volgende ochtend, op donderdag, werd het bloedverlies heviger en buikpijn werd erger. Als ik niet zwanger zou zijn, verwachte ik mijn menstruatie donderdag. Ik dacht dus dat het gewoon mis was. Ik heb de huisarts gebeld en kon de middag terecht. Ik heb het verhaal bij de huisarts neergelegd en hij dacht inderdaad dat gewoon mijn menstruatie was doorgekomen. Dus dat de lichtelijke positieve test wel positief was, zou betekenen dat ik wel zwanger was, maar dat het toch nog mis is gegaan. Op advies heb ik zaterdag nog een test gedaan en deze was negatief. Bloedverlies had ik nog steeds.

Dus om een lang verhaal kort te maken, was ik wel zwanger maar is het in mijn prille zwangerschap mis gegaan. Ik ben erg emotioneel. Het idee dat er iets zat en dat het nu weg is, doet mij pijn. Mijn vriend baalt natuurlijk ook, maar het zat niet in hem. Voor hem is het toch gemakkelijker. Hij zegt dat we er de volgende ronde gewoon weer voor gaan en natuurlijk wil ik dat ook. Ik moet gewoon verder gaan en hopen op een zwangerschapin de volgende ronde! Sorry voor het lange verhaal. ;)

Dikke kus.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Sterkte. Dat is toch wel een grote teleurstelling als je eigenlijk zo dichtbij bent!

7. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hè bah, Pien!! Wat rot voor je!! Niet leuk, zo'n vroege miskraam. Het betekent wel dat je goed naar je lichaam hebt kunnen luisteren en dat de dingen die je voelde dus ook klopten..
    Ik heb zelf ook een miskraam gehad,dus ik begrijp hoe rot het is!! Ik hoop dat het snel weer raak is! En zoals je aan mijn banner kan zien: mijn lichaam was helemaal op de regel (en mss ook wel extra vruchtbaar) na de miskraam..!
    Sterkte :(

xx

8. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ja een enorme teleurstelling inderdaad, maar super lief van jullie medeleven.

Geniet van jullie zwangerschap, is van harte gegund hoor!! Hoop dat ik ook snel zwanger ben :) xxx

9. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik hoop het ook echt voor je! Ik gun het echt alle meiden op het forum hier zo graag! Succes en sterkte! Ik hoop dat het snel (weer) raak is!

xx

Deel Deze Pagina