Hihi nou meid die is erg duidelijk hoor. je kan aan zo`n test niet zien hoe ver je bent Dan moet je de cb digital doen. Ik zeg: gefeliciteerd! Je bent duidelijk zwanger
Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Bedankt voor de felicitaties! De test is gedaan met ochtendurine.. maar heb nooit eerder zo donker getest, want teste altijd te vroeg. Nu weet ik helemaal niet wanneer ik kon testen, dus heb ik maar gewoon getest toen ik steeds terugkerende menstruatiekrampjes had, waardoor ik naar de wc rende of al met 'n maandverbandje rondliep maar vervolgens kwam er maar niks. Mijn borsten bleven pijn doen, terwijl normaal gesproken ik op de dag van mijn menstruatie in mijn borsten kan knijpen wat ik wil.. maar dan is de pijn toch echt verdwenen. Ik doe vandaag of morgen een clearblue
Hoe donker wil je hem hebben? Hahaha. Grappig, sommige meiden hebben een echt tuur streepje en die hebben al soms het idee dat ie bijna knalt en jij hebt best een knaller en zegt gewoon geen knaller. Gefeliciteerd!
Op m'n NOD had ik een tuuuurtest en met 4+4 weken had ik een donkerdere test dan de jouwe. Je kan het dus niet echt zien aan de test. Idd een digi test en natuurlijk... je eerste echo! In ieder geval gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een cb digital gedaan en er kwam te staan 2-3. Dus ben nu toch ongeveer zolang als dat ik dacht!