Goedemorgen dames, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier actief ben geweest. Ik heb het idee 'zwanger worden' een beetje losgelaten i.v.m. de tegenvallende resultaten elke keer.. De zgn klok kun je gelijk zetten met mijn cyclus. 28 dagen exact om precies te zijn. Nu wil het geval. Afgelopen dinsdag heb ik gevreeën, dag 22 van mijn cyclus. A.s. woensdag zou ik dus moeten menstrueren... Alleen nu is mijn lichaam helemaal in de war. Ontzettend (lage) rugpijn, zeer gevoelige borsten en mijn darmen zijn ook in de war. Menstruatie+ klachten zeg maar.. Normaliter beginnen mijn menstruatieklachten zo'n 2 dagen voor die tijd.. Zijn er dames die ervaring hebben om op dag 22 (!) nog een eisprong te kunnen krijgen in een cyclus van 28 dagen? Deze cyclus heb ik inmiddels 4 jaar. Daarvoor jarenlang de prikpil gebruikt..(dus cyclus is constant sinds stop met anticonceptie..) Het zou echt fantastisch zijn maar de 22e dag in de cyclus? Dat zou evt. ook kunnen verklaren waarom het tot op heden niet gelukt is...aangezien ik er van uitging dat mijn vruchtbare periode eerder zou zijn... Ik ben nieuwsgierig naar jullie reactie.. Groetjes.
Ik zie dat ik dit bericht in het verkeerde topic geplaatst heb.. Misschien ook wel handig om eerst het bericht 'belangrijk over dit topic' te lezen.. mijn excuses. Ik zal dit verhaal plaatsen waar het hoort..