Hallo dames, Ik heb op 14 en 15 juli een positieve ovulatietest gehad (Digitale ClearBlue met een ). Op 27 juli begon de bruine afscheiding dus ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Nu heb ik tot gisteren alleen bruine afscheiding gehad maar per dag niet heel erg veel. Ik heb 1 dag, bij het afvegen, een klein streepje rood bloed gehad. Het lijkt nu gestopt te zijn. Vanmorgen nog een testje gedaan maar die is omowit. Moet ik dit nu als mijn menstruatie rekenen of zal deze alsnog gaan komen? Ik snap het niet meer ... Alvast bedankt voor de reacties.
Ik denk dat je menstruatie elk moment kan komen. Aangezien je een postieve ovulatietest heb gehad kan het eitje er nog 48 uur over gedaan hebben om echt te springen. Vaak heb je bruinverlies vlak voor je ongesteld word en een zwangerschapstest had anders positief moeten aangeven. dus ik zou nog een paar dagen wachten. En anders over een week nog eens een testje doen.
Dank je wel voor je reactie Pitahaya. Ik ga het maar afwachten, gisteren was mijn NOD. Vandaar het testje maar had ik niet verwacht dat hij positief zou zijn. Even off topic, leuke naam trouwens! Pitahaya is mijn favoriete vrucht, zo lekker . Is je naam daar ook van afgeleid??