ik wil iedereen die maand na maand in de put zit omdat ze weer ongesteld is geworden en twijfelt aan haar lichaam hoop geven! Ik dacht ook dat er iets mis was met mij en maakte me enorm druk. Toch ben ik in ronde 12 zwanger geraakt! Ik ben nu zes weken zwanger. Erg pril dus, maar dit heeft mijn vertrouwen in mijn lichaam een enorme boost gegeven! Het kan zomaar toch raak zijn, ook na een heleboel mislukte pogingen. HOUD HOOP! Ook na een jaar!
Ik was van mijn zoon pas zwanger na 15 maanden van proberen. Het kan wel, maar soms heeft de natuur wat hulp nodig.
Gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat het zo snel raak mocht zijn! Hier inmiddels al 6,5 jaar bezig voor de eerste
Hier is het na 18 rondes en ruim 1,5 bijna 2 jaar hopelijk blijvend raak. Ik ben wel geopereerd aan m'n endometriose dat kan wel geholpen hebben. Maar hoop houden is niet verkeerd
Gefeliciteerd!!! Wij gaan straks ook ronde 12 in. Hopelijk brengt het ons ook geluk Geniet van de zwangerschap
Gefeliciteerd! Fijn dat het voor jullie zo uitgepakt heeft op de natuurlijke manier. Hier sinds aug 2017 bezig en nog niet gelukt. Mijn partner bleek onvruchtbaar. Ik ben blij dat wij vroeg naar de arts zijn gegaan en niet hadden afgewacht! Dan is hoop hebben heel fijn maar realisme is ook wel handig!
Gefeliciteerd!!! Hier duurde het de vorige keer ook bijna 2 jaar. De miskraam was echter in ronde 1 gelukt en deze keer in ronde 5. Dus zo zie je maar dat het ook nog eens heel weinig zegt!
Wat fijn ts, gefeliciteerd! Ik hoop dat ik straks ook tot de groep mag horen die binnen 2 jaar zwanger is. Het is een groot wonder mag het allemaal maar lukken zoals je graag zou willen..
Dankjewel @Pietje1330 ook weleens fijn om te lezen ipv òf heel snel of hele medische molen. Hier met ronde 10 bezig en regelmatig erg onzeker. Hartelijk gefeliciteerd en geniet er van!