vraagske

Discussion in 'Voeding' started by mamavanJenA, Apr 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

Dec 9, 2010
    433
    0
    0
    heej allemaal

mn dochtertje is gisteren 8 mnd geworden en echt alles eet madammeke zonder te kokhalzen of klein beetje kokhalzen maar nog gewoon netjes zonder traan oogjes maar een boterham jeeetje my god zeg niet normaal echt super traan oogjes krijgt het niet naar voren gewerkt enz enz heb echt alles geprobeerd pffff maar al het andere lukt allemaal wel pfffffff
    ook bij iets ouder brood doet ze het dus daar ligt het niet aan met en zonder beleg maakt allemaal niet uit :( moet wel zeggen mn zoon precies het zelfde en nog steeds geen broodliefhebber dus moet ik me der dan maar bij neerleggen :(:(:( want het lijkt me nou ook eens zo leuk om met zn alle aan tafel lekker een boterhammetje te eten zal ook goed zijn voor mn zoon ;) mischien dat ie juist dan wel boterhammen makkelijker gaat eten ;)

hebben jullie mischien tips die ik nog niet geprobeerd heb

Groetjes jamy

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kijk eens wat wel goed gaat...beschuitje misschien, cracotte, knäckebröd, cracker, matze, pap?

3. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

Dec 9, 2010
    433
    0
    0
    heej

bedankt :D denk ook gewoon dat ik me dr bij neer moet leggen mn kinderen zijn gewoon geen broodliefhebbers maar ja ach waarom ook he :D hoor het CB nu al praten whahaha geef daar totaal niks om hoor hihihi die hebben toch altijd wat te zeggen

vind alleen zo lastig inschatten wat goed is voor der en genoeg!!!

4. Purk

Purk Niet meer actief

Hier kreeg hij pas bij 12 maanden een boterham goed weggewerkt, denk dat je gewoon even wat geduld moet hebben en zoals Dirksmama zegt gewoon wat dingen uitproberen.

Succes

Share This Page