Wie gaat er nog meer kijken? Ik heb de eerste aflevering alweer gemist die ga ik zometeen proberen terug te kijken!
Ik ben die hard verslaafd, ik kijk morgen die van vanavond even terug moest eerst My Kitchen Rules terug kijken
Alvast aan het terugkijken.... Maar al 2x tranen om iemand die een schort won. En wat een gerechten komen er weer voorbij zeg!
Ja, leuk! Ik kijk al vanaf het eerste seizoen De leukste masterchef die er is, met name door de jury (vind ik dan). Gisteren net het laatste stukje gemist, omdat er een film begon om 20.30 uur. Ik vind het dan lichtelijk irritant dat het tot 20.35 uur duurt Vanaf vandaag maar de herhaling steeds opnemen, dan kan het niet meer mis gaan. En dan komt daar meteen my kitchen rules achteraan. Vind ik ook leuk
Ja hier ook een die hard fan van de Australische masterchef. Andere vind ik lang niet zo leuk en die kijk ik dus ook niet. Moest wel erg lachen om die oma die helemaal fan was van Matt. Vanavond weer, nu al zinin
Kijken jullie allemaal nog? Super leuk die Nigella week!! Ik ben erg fan van Kristen, Hoda en die twee uit Vietnam (die prachtige salade van gisteren!!)
Hier wordt t ook opgenomen en later op de avond terug gekeken. Vind t wel jammer dat t vrijdag niet uitgezonden wordt. Heb t wel met Brendan te doen. Voor nu vind ik Hoda erg inventief en mooi koken. Vind Loki en die andere donkere man ook erg leuk.
Ik kwam op internet nog een foto tegen van Brendan zijn hand.. AUWWWW! 13 hechtingen nodig gehad! Ik vind dat de kandidaten dit seizoen nog beter zijn dan de kandidaten van het vorige seizoen..
Ooo au!! George viel bijna flauw Kandidaten worden elk jaar beter, echt te gek! Ik neem ook altijd op, is precies wanneer we dochter naar bed aan het brengen zijn.