Hallo dames Ik heb een vraagje... al een aantal dagen heb ik last van buikpijn en harde buiken. Ik heb net mijn urine laten controleren bij de huisarts, die zag wel bloed in urine, maar kon geen ontsteking ontdekken. Hij wist dus eigenlijk niet waar buikpijn vandaan kwam. Ook zagen ze in mijn urine dat er kytonen aanwezig waren.. ( ben hele zwangerschap al erg misselijk en sinds kort ook weer regelmatig aan het spugen). De buikpijn is lastig te omschrijven.. het voelt aan als buikpijn die je bv ook hebt als je buikgriep hebt.. alleen de krampen ontbreken.. de buikpijn neemt ook toe als ik ga liggen. Op aanraden van VK heb ik 2 paracetamollen genomen en ben plat gegaan, helaas heeft pijnstilling niet gewerkt. Is het dan toch het voorbereidend werk wat ik voel? Ik herken dit niet van voorgaande zwangerschappen, maar toen heb ik ook nooit harde buiken of zo waargenomen. Eerlijk gezegd maak ik mij best ongerust.. maar kan maandag pas weer bij VK terecht.
Ben gisteravond naar ZH moeten gaan van VK. Hier alles onderzocht, hartfilm baby, gekeken of ik weeen of ontsluiting had, of ik vruchtwater verloor, bloedonderzoek en urine... behalve dan dat ze ook hier bloed in urine aantroffen is er niets uitgekomen. ben dus nog geen stap verder